Hele, taky vás mrdá AWS support? Máme nejvýšší tier, platíme mešíčně rozpočet banánové republiky. Elastic a ssm-agent přestali vysílat data kolem páté. Tak se zeptám jestli je to networking issue nebo máme restartovat ec2, protože zdechlo něco v OS? Źe z jejich pohledu je to cajk, ale že systémové EBS je na gp2 a má vyčerpané Iops kredity, říkám že cajk, ale že je to uź takhle přes měsíc, že to nebude root cause. Ale whatever, uogradnu na gp3 a dám task engineering, ať to fixneme v iac. Samo migrace na gp3 nepomohla. Zjišťuji, že instance nereaguje na AWS instance reboot příkaz. Takže ta služba chcípla luxusně, píšu engineerovy vendora našich AMI, jaká je korektní procedura na novou EC2 z datového volume. Napíše mi hned. Cywe a AWS support nereaguje uź 3 hodiny na business critical use case. Mmrlaj něco o assessment vyuźití, i když jim od začátku píšu že jsme ztratili ssh a nefachá ani ssh ze stejného subnetu. AWS terminál ec2 ecess nám náš cloud tým zakázal, v rámci toho nevidím ani výstup z případných logů. Přísáhám, že jsem měl s AWS supportem zatím jen dobrý zkušenosti. No nic, nechám recovery na klukách co máme v Arménii. Ale potřeboval jsem pořvat si na mraky.