• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    LASICE
    LASICE --- ---
    Preema - ja mam ted novej z roku 2009 a A1 na nem znamena jen 50ku, pak je tam A ale rozdelena na dve skupiny - obrazkama, ta "hubenejsi" motorka je 125 a ta "vetsi" je pak zbytek, tedy bez omezeni, takze jesli ma A1 tak ma podle me jen na pado...
    GINGERCAT
    GINGERCAT --- ---
    PREEMA: taky mám v řidičáku A1, ale s dodatkem, že to je jen do 50ccm. Je to v okénku vedle a nevybavím si, co je tam přesně, ale vím, že to je VELMI zavádějící :-D
    SKUTEKKUTEKK
    SKUTEKKUTEKK --- ---
    PREEMA: Popravdě se v tom aktuálním mrdníku nevyznám...
    PREEMA
    PREEMA --- ---
    Cao , prosim o radu , mam ridicak z roku 95 sk.A1 do 50ccm , moje pritelkyne ma novej , kde je A1 B , bez omezeni ,,, jak tomu mam rozumet ? ona muze jezdit na 125 a ja ne ??
    RUSI
    RUSI --- ---
    PLECH: Hmm, tak to asi ne.
    PLECH
    PLECH --- ---
    LASICE: Máš možná pravdu, že je to lepší, když člověk jezdí denně. Jsem rád, že někdo další dospěl k podobnému závěru ohledně křečovitého držení. Budu si dávat o to větší pozor.
    PLECH
    PLECH --- ---
    RUSI: Mam relativně velkou Hondu S-Wing 150, viz [ PLECH @ Skútr...aneb seru na auta na zacpy a parkuju kde chci+jsem tam vcas... ] , a měřím 185. To by myslím neměl být problém.
    RUSI
    RUSI --- ---
    PLECH: jak jsi velky a jakeho ma skutra?
    LASICE
    LASICE --- ---
    me dycky bolej cely zada, zvlast kdyz delsi dobu nejezdim a pak jedu nejakou delsi trasu - prisuzuju to krecovitymu drzeni se riditek (obcas si to za jizdy uvedomim, tak se uvolnim ale za chvili uz sem zas v kreci) + tomu jak se s tim taham kdyz s tim doma vycouvavam z garaze (uzkym prostorem mezi autem a zdi a pak trochu do kopce u vyjezdu z garaze...pak jak ale zacnu jezdit denne, tak ty zada vetsinou zesilej - ty svaly a je to lepsi...rada max. nejaky masaze, ty prijdou vhod dycky:)
    PLECH
    PLECH --- ---
    Jaro? :) Teď se jezdí nádherně, alespoň v Praze... Už jsem skoro zapomněl, jak přijemná věc to je, takový skůtr.

    Mam jeden dotaz. Po chvilce jízdy mě vždy začne bolet pod pravou lopatkou. Jediné, co mě napadá, je, že držím příliš křečovitě plyn, tak pak ruku vždy uvolním, jenže už je pozdě, tak stále nevím, čím je bolest způsobena. Nemáte náhodou někdo podobnou zkušenost a případnou radu?
    EKIM
    EKIM --- ---
    Tak teť by se mi hodilo něco jako todle http://nd01.jxs.cz/527/112/7e2968cdf4_6609505_o2.jpg akorád ve skůtří podobě...
    EKIM
    EKIM --- ---
    možná že někoho bude zajímat http://www.vodafone.cz/firemni/reseni_pro_firmy/partnerska_reseni/auto_manager/index.htm řekl bych že velice zajímavá možnost jak zabezpečit svého skůtříka. Ještě mají v nabýdce toto http://www.vodafone.cz/firemni/reseni_pro_firmy/bezpecnostnikamera/index.htm ale náklady mi přijdou až moc vysoké.
    SKUTEKKUTEKK
    SKUTEKKUTEKK --- ---
    Tak, skutr jsem pohrbil pod letnima pneu z auta - sezona pro me definitivne konci - tak zase na jare :)
    EKIM
    EKIM --- ---
    OVECKA_MJ: nějak jsem to nikdy nepočítal ale řekněme 300hod. ? myslim na všech skůtrech co jsem měl, ale musí se zohlednit, nevhodné prostředí, nedostatek nástrojů, či materiálu, takže dost relativní...
    OVECKA_MJ
    OVECKA_MJ --- ---
    EKIM: s tim se neda nesouhlasit, sikovny ruce jsou k nezaplaceni. ale kolik jsi s tim stravil casu? odhadem
    JARAFARI
    JARAFARI --- ---
    EKIM:jj souhlasim..když to člověk umí,samože trochu ušetří a hlavně z toho má dobrej pocit,že si to udělal sám. No já si na to moc netroufám,tak to většinou rerozebírám,ze strachu abych to potom složil :D Ale tak do budoucna se do toho chci taky trochu pustit..
    No já do Motoluky jezdil,když jsem měl ještě číňana (konkrétně Mp Korado via 50 4t)...a spokojenej sem s nima byl,páč prostě neměli problem opravovat čínu...což se o jinejch servisech říct nedá... no, ale co mám Derbinu, tak jezdim do Braníka, do Adventure Bikeru... Levný teda asi moc nejsou, ale to je spíš tim,že oni ty značkový díly prostě drahý jsou a pak se to tak nějak vyvine,že to něco stojí no... ale, tak já tam jezdim spíš kvůli kamarádskému přístupu a ta slevička se pro známé tváře, také vždycky najde a členové SF tu slevu maj
    EKIM
    EKIM --- ---
    JARAFARI: No ono si většinou moc nepomůžeš když se ti něco rozsipe a nemáš k tomu nějakej podrobnej manuál, čas, ani chuť se v tom vrtat. neni co řešit. Škoda že v takovejch případech nemám koho doporučit a to už jezdím cca 3roky a mám najeto cca přes 100tis.km (po praze). Ze začátku jsem servisoval v motolukách a pak jsem si začal dělat všechno sám. Né že by kluci byly nějak nadstandartně drahý ale drahý to maj,a ke všemu jsem z té opravi viděl jen výsledek,a né vždy jsem byl uplně spokojený.

    Jen pro zajímavost ,tejkom jsem dělal na celkové go motoru a drobnějch závad u piaggio NRG mc2, bohužel se při rozebírání klikové skříně neobejdeš bez drahého nástroje na půlení a smontování,nasazování ložisek. Ale pokud přeskočím tuto operaci, tak výbrus 250,- pokud by měl někdo zájem dohodím kontakt,v scootlandu za to chtěly15kyl! novej píst i s kroužkama 330,- těsnění cca 200,- ložisko pístního čepu 150,- ložiska na kliku 800 i sguferama,- se rovná 1730,- ale když si to necháš udělat vservisu tak tam necháš 4500,- jednoduchý počty, ten přípravej stojí tolik kolik je rozdíl cen, a nebo se dá udělat podomácku, poprvé to bude na dluhé lokty a celkově zaplatíš víc než v servisu podruhé už se ti peníze vrátí a hlavně budeš vědět co a jak celková oprava se zkrátí řekněme o polovinu času... Samozdřejmě já na to šel kladivem a silou a tak jsem zkurvil ložiska a kliku, hold chybama se člověk učí, bolí to ale ten výsledek za to nakonec stojí, teda doufám že se mi to nakonec podaří opravit.
    JARAFARI
    JARAFARI --- ---
    Vlastně ani nevim (sakra) co tam je novýho,na co se tolik čekalo :-O čekalo se asi třikrát.... tak teda nevim...ale třeba CDI na které se taky čekalo,tak to se nakonec neměnilo..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam