• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    EKIM
    EKIM --- ---
    EKIM
    EKIM --- ---
    KBOY: jo jo když na to čučim přijde mi že se ještě houpu na stromě...
    KBOY
    KBOY --- ---
    EKIM: japonskej scooter tunning je fakt mazec :)
    Skutrmania.cz - Japonský Scooter Tuning
    http://skutrmania.cz/clanek/33-japonsky-scooter-tuning.html
    EKIM
    EKIM --- ---
    VICA: osobně bych byl raději za tu naftu :O)
    EKIM
    EKIM --- ---
    VICA: Je fakt že se mi ještě nikdy nic takového nestalo, takže... dost záleží na tom zjistit jestli to je nafta nebo benzín, a tady se dá hledat i řešení žejo...
    EKIM
    EKIM --- ---
    POHODAVOLE: no žes vo tom začal, tak mám takovej pocit, že jsem o tom kdysi dávno četl, a co si vzpomínám tak šlo hlavně o to bejt zahřátej, jenže vicův @150 čtyřtaktní hodno stroj ani zahřátej naftu nepozře bez závady...
    Kdybych si nebyl jistej tak, vylejt co je v nádrži, nalejt novej, parkrát zkusit natočit a když nic tak do servisu, myslim si ale nevim že přidření nehrozí. Díky o dost jinému složení nafty od benzínu ti nafta zasere ventily, karbec ... karbec bych vyčistil taky...
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    VICA: mam zkusenosti, ze dvoutakt bezne jezdil na naftu, ale delalo se to tak, ze se moto prvne zahrala a do nastartovany se nalilo mnozstvi nafty, ktery bylo pote vyjety, ale urco to bylo vzdycky rizly s benzinem..
    VICA
    VICA --- ---
    Zdarec,

    Situace, včera jsem zariskoval a nenatankoval, samozřejmě ropa došla v půli cesty a @150 scípnul, dvakrákt škytl a nazdar. Kolega mi tedy dovezl v kanystru 3l 95 a jelo se dále. Avšak po asi 5km se situace opakovala, skůtr se začal chovat stejně jako předtím , když mu palivo došlo, tedy za jízdy postupně ztratil výkon až umřel uplně a už jsem jej ani nenahodil, ačkoli stav nádrže ukazuje necelou polovinu.

    Nejsem nafty degustátor, jediné co mne však napadá je, že mi koolega přivezl místo 95 přivezl naftu, ačkoli se dušoval, že určitě ne. Je možné že to skůtr rozjel na nějaké zbytky v trubkách dokud nezjistil, že tam má diesel, poté to ukončil.

    Co vy na to partičko ? Je variantou vysát diesil hadičkou a narvat tam zaručenou 95 a zkusit to rozject či je to na servis ?

    Díky za radu
    NTR23
    NTR23 --- ---
    DANII_DP: No jo, ale ta černá tabulka na značku by to taky kazila.
    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    ta znacka to kazi, ale krasa :))
    NTR23
    NTR23 --- ---
    EKIM
    EKIM --- ---
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: no dílnu nemám :O( ale většina věcí se dá udělat, na chodníku. Jako vyměnit destičky, sundat kolo na přezutí, vyměnit prasklý lanko, žárovky, svíčka, vyčistit karboše či přívod paliva a u 2T bych ti na ulici v pohodě vyměníl pístní kroužky. Samozdřejmě mi jde o to že jsem teť bez práce, a čas od času chce každej skůtr servis, no a já jsem jako doktor co přijede za tebou a lečí na místě. U 4taktů, zvadnu též ledacos, povětšinou tam kde nemůžu je to dané tím že nemám nástroje...
    EKIM
    EKIM --- ---
    tak už mám jen tu plnou syntetiku, jen do závodních strojů :O) testoval jsem ho na NRG v serii a parádně mi to ucpalo lauf, takže je to mazadlo do raket...
    EKIM
    EKIM --- ---
    nechce nekdo olej do 2t (scooter expert) motul 700ml, necham za 70,- a nebo 500ml plny syntetyky do 2t za 50,-
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    ... a znate tohle?
    Resultaten voor piaggio - EasyParts.nl - Online winkel in scooteronderdelen en accessoires. Verzending door heel Europa.
    http://www.easyparts.nl/search.php3?query=piaggio
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    EKIM: A dilnu mas?
    DANII_DP
    DANII_DP --- ---
    EKIM: uvidim po vikendu, daval jsem novej olej misto toho na sekacku co jsem jezdil do ted :)
    cistil trubky, karbec a filtr tak jestli nebudu jezdit, poradime se :P
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam