wildduck: ma to cenu pokud jsou predchozi majitele duveryhodni, 2-3roky je zanovni vec. Takze nejspis to budu z druhy roky. To ze ma skutr radne servisni intervaly a servisni knizku je plus ale ne vyhra. Kazdopadne se na nem musis projet. Optimum 40-50km/h na rovince pustit riditka, skutr by nemel vybocovat z drahy, tak poznas ze je rizeni a podvozek cajk. Pokud chces pohodli tak maxik, neco tezsiho, mel jsem piaggio hexagon a s pohodlim spokojenos, ovsem bacha na kyvnou vidlici, ma dobrej rejd...skutr se pri sve velikosti umi otocit skoro na spendliku. Me ovsem nedrzel stopu, tak to pak obcas bylo rodeo na vyjetych kolejich. Tu x9ku bych rad doporucil, nemel jsem ani moznost mluvit s nekym kdo ji ma. Ale podle chvaly na predchozi x8ku to libovej rols, se vsim co si clovek muze prat od skutra. Ovsem je to ital, a nahradni dily budou drassi a mene dostupne. Dale tu mame motor, variator, baterii. Do tehle veci neni videt, baterka se da zmerit, a u varce sundat poklop a mrknout na remen, valecky, voditka coz jsou veci, ktere se pravidelne kontroluji a vymenuji. No a motor, za studena pri normalni teplote 10+ by mel nastartovat na poprve, se zvysenyma ot. Hladky chod bez klepani motoru, pozor klepani nemusi byt jen od motoru. Od vyfuku se muze hned po startu trochu coudnout ale pak uz jen bezne vypary. Takze tolik strucne...