• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    boys, kde si kupujete přilby? Někde v Praze, kde mají slušnej výběr? Případně doporučení na přilbu do 4-5k, která má jak černý tak čirý sklo a zaroven netáhne moc na uši?)))
    HOLAKAC
    HOLAKAC --- ---
    Teda ta Budapest je brutalne riskantni a neohleduplna jizda, myslim ze ridic mel jen kliku ze ho nekdo nesundal :/
    VACA
    VACA --- ---
    tomuhle ja moc respekt nedavam..
    KCE
    KCE --- ---
    nekde na me vybaflo tohle, rikam si, celkem normalka, jizda ve vetsim meste..
    CRAZY SCOOTER RIDER IN BUDAPEST
    https://www.youtube.com/watch?v=kaZ9XbWOkQA

    ...a pak sem si pustil
    Crazy Scooter ride in not Budapest
    https://www.youtube.com/watch?v=Qk4JUNnRqRE
    NTR23
    NTR23 --- ---
    CAPTAIN_TACUD: čisté elektro

    UF0UN: na nových už kroužek není. ale je mi to fuk, neřeším. mám jednu svou a novou bych kupoval 125
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    CAPTAIN_TACUD: Yamaha aerox nebo gilera runner dokážou být monstra
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    NTR23: to je nejakej polohybrid?
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    NTR23: ta jednotka se dá koupit za pár korun odemknuta.. Kroužek sundáš, vejfuk koupíš aftermarket a vyměniš, nejsložitější je vyměnit trysku na karburátoru. A lítáš klidně 90, když na to máš koule ;)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    _A5_: Mám vespu 50ccm, rok 2012. Byla zamknuta na 45 km v hodině kvůli teenagerům. Sundal se kroužek na variátoru, řízli se slepé koleno na výfuku a jezdí sedmdesát. Aktuální nové padesátky jsou omezené softwarově a bez výměny řidiči jednotky jsi nahranej. A jezdíš 45/h
    _A5_
    _A5_ --- ---
    Podle me jsou ty rychlosti omezeny kvuli tomu, aby se vesly do skupiny r.p. AM a tim padem byla i sirsi cilova skupina zakazniku.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    CAPTAIN_TACUD: Vespa Elettrica je omezena na 50/h.
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    CAPTAIN_TACUD: to je imho dane proudem, co je ta baterka schopná dodávat + co zvládne motor uchladit
    Např. starý e-scootry Unu šly hacknout, protože tam byla standardní čínská ŘJ, takže jsi to bez problémů otevřel z 45 na 80.. Samozřejmě to není bez rizika
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    _A5_: ta baterka je na rok nebo jak? nez ji musis vymenit? :)) proc to ma omezovac na 70km/h? oni vic nesmeji zatim?
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    _A5_: hele, to vypada jako opajcovany Gogoro. Jeden z nejlepsich e-skutru vubec.
    _A5_
    _A5_ --- ---
    Konecne elektroskutr, kterej ma maximalku vic jak 45 kmh a nestoji majlant.
    Ecooter E1 od Journeyman CZ
    https://journeyman.cz/motocykly/skutry/ecooter-e1

    Jsem zvedavej az ho nekdo otestuje v realnych podminkach...
    BURAN
    BURAN --- ---
    JAVESEU: no tak teds me dostal.
    Nejak jsem mel za to, ze je na motorku nejaky limit 100cm. Ale taky to nedokazu najit. Nasel jsem jen dvokolovy moped, ktery ma skutecne max sirku 100cm.
    Dalsi vec je, ze ty mas naklad, kdezto ja kdyz to zkoumal tak to bylo kvuli brasnam, ktery jsou pridelany napevno a jsou tedy soucasti motorky. Tam by nemela celkova sirka byt vetsi nez co je napsany v technicaku - typicky sirka riditek... Ale ruku do ohne za to nedam :-)
    Pokud je to naklad tak by tedy melo stacit to oznacit pokud presahuje obrysove svetlo (ci okraj) o tech 400mm...
    Ale jsem skutecne znejisten :-)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    BURAN: Díky moc za info, je nějaký limit pro délku? vozím zatím přes sedadlo a plotnu kufru a přesahuje o cca 40-50 cm (plotna je uprostřed desky).

    O přepravě nákladu jsem našel zatím jen toto, ale možná se googlu špatně ptám..

    § 52Přeprava nákladu
    (1) Předměty umístěné ve vozidle musí být umístěny tak, aby neomezovaly a neohrožovaly řidiče nebo osoby přepravované ve vozidle a nebránily výhledu z místa řidiče.

    (2) Při přepravě nákladu nesmí být překročena maximální přípustná hmotnost vozidla a maximální přípustná hmotnost na nápravu vozidla. Náklad musí být na vozidle umístěn a upevněn tak, aby byla zajištěna stabilita a ovladatelnost vozidla a aby neohrožoval bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, neznečišťoval nebo nepoškozoval pozemní komunikaci, nezpůsoboval nadměrný hluk, neznečišťoval ovzduší a nezakrýval stanovené osvětlení, odrazky a registrační značku, rozpoznávací značku státu a vyznačení nejvyšší povolené rychlosti; to platí i pro zařízení sloužící k upevnění a ochraně nákladu, jako jsou například plachta, řetězy nebo lana. Předměty, které lze snadno přehlédnout, jako jsou například jednotlivé tyče nebo roury, nesmějí po straně vyčnívat.

    (3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky.

    (4) Při přepravě zemědělských produktů za nesnížené viditelnosti neplatí odstavec 2 o označení nákladu přečnívajícího vozidlo do strany; za snížené viditelnosti se užije světel, odrazek nebo odrazových desek.

    (5) Při přepravě živých zvířat nesmí být ohrožena bezpečnost řidiče, přepravovaných osob ani zvířat a ani bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

    (6) Při přepravě sypkých substrátů musí být náklad zajištěn tak, aby nedocházelo k jeho samovolnému odlétávání.

    (7) Nakládání a skládání nákladu na pozemní komunikaci je dovoleno jen tehdy, nelze-li to provést mimo pozemní komunikaci. Náklad musí být složen a naložen co nejrychleji a tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

    (8) Odesílatel je povinen předat náklad k přepravě v takovém stavu a takovým způsobem, který umožňuje splnění požadavků na nakládání, umístění a upevnění nákladu podle odstavců 1, 2 a 7.

    (9) Další podmínky přepravy nákladu včetně podmínek přepravy nebezpečných věcí stanoví zvláštní právní předpis.
    BURAN
    BURAN --- ---
    JAVESEU: batoh muze mit i spolujezdec. Krom toho pozor na sirku prevazeneho nakladu, 120cm je imho uz pres limit.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    CAPTAIN_TACUD: No já to chci směřovat k tomu aby jsme na skútru mohli sedět dva, což batoh dost limituje. Spíš se snažím najít a možná to budu muset vyrobit, něco jako nosič brašen. Nebo vyrobit konstrukci která by se dala uchytit pod plotnu kufru, to co našel HOLAKAC je držák pro surfu ale tím přijdu o výhodu skútru.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam