• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KLASMEN: Shake? 1) proc? 2) obavam se, ze ho v tyhle "verzi" nesezenes uz nikde.

    Btw: to, ze ho "fanouskovsky" podporuje The Foundry me velice prekvapuje, resp. tomu moc nechci verit. ;)
    KLASMEN
    KLASMEN --- ---
    brý večír vespolek... predem rikam, nehazejte me do pekla. Potrebuju sehnat krabicovou verzi "zesnulého" Shake 4.1, jenze se z toho pomalu stava abandonware. To, ze se nevyvíjí je historicky jasny, to ze se ve statech officialne neprodava a jediny fanouskovsky support presel k Foundry, je taky potvrzeny (Nuke podle toho taky zacal mutovat :)), ale proc uz ho nikdo nema ani v cechach ? Idealne s ceskou fakturou se S/N. Je to hodne nerealny prani ? Ani by to nemuselo bejt k jezisku, jen nez v lednu budu psat prvni fakturu... ;)
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Jeste, ze Nuke prodali. V soucasny verzi je to jeden z nejlepsich (ne-li nejlepsi) kompozitni SW na workstationy. Co se herni spolecnosti tyce, tak neco se v DD delo, ale mel jsem za to, ze se chtej vrtnout i smerem vyvoje her? Ne, ze by meli komplet predelat DD na dalsi herni studio. Nakonec je koupil
    Michael Bay a pak se jim podaril uzasnej kousek s Benjaminem Buttonem, coz fakt smekam. Myslim, ze s DD zdaleka neni konec, obvzlast, kdyz se rozrostli o dve dalsi pobocky. :)
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    ty Nike byly delany i v Maye, ale vetsina projektu modelovanych/renderovanych v LW, cca 3 roky zpet zkouseli V-Ray, ale ten nebyl na pohyblivy veci moc dobry, Houdini moc nevim, no kazdopadne to tam meli docela divoky, dokonce to melo zaniknout a pretvorit se to do herni spolecnosti, nakonec se tak nestalo, jako vzpominka je prave ten GoW a prodany Nuke do UK
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Tak to pak mozna jo. Ja vim jen o jedinym projektu, kterej 100% delali v LW, ty Nike boty, nebo co to bylo, jak ty roboti nohy tancujou na tech pohyblivejch stolech. :) Jinak, co jsem prave posledni dobou videl, tak DD vetsinou jede v Maya, Houdini atp... LW jsem u nich nikde nevidel, ani na prednaskach atd.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    jj v DD delaj s LW dlouho (cimz nerikam ze jenom s LW:)

    KOZZA: nikdy jsem se k tomu nedostal, nemas tu starou verzi? ja si na stare LW shortcuty predelavam vsechny novejsi verze:)
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    LOOCAS: ja jsem nerikal, ze by ho pridavali, DD byla "smluvni" firma co uvadela lw3.5 mezi lajckou verejnost :-), kdyz se podivas na jejich stranky making of, tak je tam videt lwecka habadej, mluvim o dobe nedavno minule, ted uz nevim posledni cca 3 roky, co se tam deje, ale driv v lw bastlili co se dalo, posledni co vim tak v nem delali "video" ke Gears of War na x360, a jestli budes mit moznost se dostat k Nuke4.x tak se podivej do options na environmentalni presety toho prostredi LW3D
    ALERT
    ALERT --- ---
    LOOCAS: aha, jsem myslel, ze mayaci renderujou v rendermanovi... a on je to 3DElight renderman :) no ta mantra nevypada zle, o vanocich ji poradne prozenu, tak treba z toho neco vyleze..
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Jako kompozicni SW "k Lightwave"? To slysim poprvy. :) To, ze Nuke vyvinuli v DigitalDomain je fakt, ale, ze by ho nejak hodlali "pridavat k Lightwave", to je trochu divny, ne? Krom toho si ani nejsem jistej, ze by v DD LW pouzivali. U nich je to sama Maya, Houdini a jejich proprietarni softy.
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    @DANCHEZ, se divim, ze neznas Nuke, pred lety jej delali v DD jako kompozicni software k Lightwave3D ve kterym se furt stouras, 4.x rada ma dokonce Lajtwejvacky shortcuty a navigaci jako primarni
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    ALERT: V UPP jsme renderovali v 3DElightu z mnoha duvodu, jeden z nich byl i ten, ze Renderman je priserne drahej. Ale vim, ze s tim nejak kluci koketovali i v Houdinim, takze predpokladam, ze to pro nej nebude problem. Mantru neznam. A RenderMana jen velice vzdalene.
    ALERT
    ALERT --- ---
    LOOCAS: jsem se spolejhal na ten RenderMan

    ..
    Top-Notch RenderMan Support. With Houdini you will enjoy a tightly integrated interface to Pixar’s RenderMan® and RenderMan compliant renderers which includes a node-based RenderMan shader builder and support for test renders in the 3D viewport.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    FREEDUX: Tak aspon to. Houdini je vazne skvelej software. V nekterejch pripadech trochu overkill, ale jinak supr. A hlavne zatim nepatri Autodesku, coz je na nem asi nejsympatictejsi :D:D
    FREEDUX
    FREEDUX --- ---
    LOOCAS: no ja mam dojem, ze se v tom obcas neco malo dela :)
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    FREEDUX: Tak, ja ho mam taky :D ale jde o to, jestli ho nekde skutecne pouzivaj v produkci. Ja bohuzel ne. UPP myslim taky ne. Bohuzel v tom softu malokdo skutecne umi natolik, aby ho moh pouzivat na konkretni zabery. Dalsim problemem je rendering. Houdini ma Mantru a tusim, ze se z nej daj generovat RIBy, ale nejsem si jistej (asi jo), cili i tohle je trochu problem.
    FREEDUX
    FREEDUX --- ---
    mirage ma taky houdini mam dojem

    a muj hlas pro nuke
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    ALERT: V UPP maj snad licenci, ale co vim, tak v nem dela jen jeden clovek a to spis z nadseni. Produkcne ho nepouzivaj. Nebo o tom nevim.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    DNS: Flame? :D 1) kde se ho chces ucit? 2) Flame je spis urcenej na on-line. Ano, je to kompozitor, ale s trochu jinym zamerenim.

    Osobne ti urcite musim doporucit Nuke.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    digital tutors jeste jdou, nejhorsi je linda (a bohuzel jeden z mala subjektu co dela lightwave tutorialy - KURV.. je snad nejhorsi:)
    ALERT
    ALERT --- ---
    DANCHEZ: jj, cmivfx jsou dobry, ale digital-tutors me stvou - to ukazujou pomalu jak pro trilety :D
    nejak se tim prokousu, hehe
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam