• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    nevim jestli to tu uz bylo, ale zajimava knizka o historii CGI ve filmu :
    Creative computer graphics - Knihy Google
    http://books.google.cz/books?id=-5ROqGkUqqUC&printsec=frontcover#v=onepage&q&f=false
    ALERT
    ALERT --- ---
    When we first saw Alex Roman's work in 'Above Everything Else', a 60" spot for Silestone kitchen worktops, we were blown away by the 3D realism. So we got in contact with Alex to talk about what was real, what was CG and how the spot was achieved
    fxguide - vfx training - 3D or Real: Above Everything Else
    http://www.fxguide.com/article667.html
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    ajo, je to nejaka nedodelana verze, tady uz to neni
    Direct TV, Ice Cream
    http://www.moving-picture.com/index.php/los-angeles/1005-direct-tv-ice-cream.html
    FREEDUX
    FREEDUX --- ---
    v 00:14 je docela chybicka co ;]]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    DirectTV_IceCream_Pure3D
    http://vimeo.com/17551890
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Ok, hádat se s tebou nebudu. :)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    LOOCAS: Coze? Si zkus vest rovnobezku s tim stinem od basketbaloveho kose... Pochybuji, ze se uhel svetla/stinu na cca 5 metrech zmeni o 20 stupnu. Plus i kdyby, tak tam chybi nejaky "kontakt" u nohou - napr i na tom stillu je mezi policistovyma nohama videt svetla zem, bez jakehokoliv stinu.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Stín tam je. Všimni si, jak jde světlo. To problém fakt neni. ;)
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Tam zase nic extra nevidim, proc ne... Ale GHOSTSTALKER je fakt jak pest na oko, aspon stin jim chudakum mohli udelat.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    GHOSTSTALKER: Tak zrovna tahle kompozice mě nijak nepohoršuje, spíš se mrkni na záběr v čase: 2:05 :D a pak hned na další, kde je bez trika.
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    Lol, co je tohle za šílenou kompozici... z traileru k The Fighter - 1:38 - http://www.youtube.com/watch?v=Hwv7kT9P0mg

    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    The Monk & The Monkey breakdown
    http://vimeo.com/14943224



    //dik Lukyn.)
    MARICAK
    MARICAK --- ---
    Info pro zájemce o 3D animaci - Universal Production Partners (www.upp.cz) hledá nové kolegy. Jestli umíš pracovat v programech XSI a MAYA, případně 3D MAX, a máš zájem o job, pošli své CV včetně ukázek práce na info@upp.cz
    SHQ
    SHQ --- ---
    jj, ted koukam, ze uz to vlastne predemnou shrnul dost vystizne turbo, tak se omlouvam, ze to tu zbytecne zasiram :)
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    a hlavně, proč tyjo nutně fotka.. když už maj takovou výbavu a všechno tak mohli zkusit bullet-time ten klasickej hejbající se, nějak si s tim vyhrát. Člověka napadne tuna způsobů, ale samozřejmě je to pěkné .)
    SHQ
    SHQ --- ---
    MATHEF: krutost, ackoli to vlastne moc efekt neni jako spis hodne nakladny technologicky postup ,)
    PANIKA
    PANIKA --- ---
    TURBO: musim souhlasit, hodne obycejny
    MATHEF
    MATHEF --- ---
    TURBO: ja sem jeste "zmrazeny" prkynkare nevidel, proto me to zaujalo ;) jinak s tebou souhlasim, ze nejde o nic novyho, ale ja osobne na bullet time muzu koukat furt .)
    TURBO
    TURBO --- ---
    MATHEF: já Ti nevim, bullet-time FX je už tak stará věc, že takovýhle prvoplánový použití v dokumentárním stylu je už prostě stejně obyčejná věc jako jít se ráno vyprdět :). Zkrátka nic novýho - před 10ti lety to ale byla pecka. Kdyby aspoň každej ten "bullet-time" pokračoval do dalšího záběru a ty záběry třeba spojoval ... a podle toho výsledku je to teda imho bez jakýhokoliv postprocesu, takže to vypadá docela podivně (nelineární a dost trhanej pohyb).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam