Potrebovala bych nezavislej nazor od vas na tuhle situaci (hlavne teda jesi sem pica ja nebo oni):
V unoru jsem presla od T-Mobile k O2. Smlouva mi koncila 12.2. a 22.2. bylo prevedeno cislo. Nedarilo se mi rozjet u O2 BIS a tak jsem volala jak mourovata, nemohla jsem se zaregistrovat na o2.blackberry.cz, pak mi poradili, ze mam zavolat do T-Mobilu, ze me maji porad u sebe na serveru. To jsem udelala a jakmile to T-Mobile vyresil, rozbehl se BIS od O2.
Byla jsem takhle bez mailu na ceste asi 3 nebo 4 dny a nechci jim platit fakturu, protoze mi nemalo zkomplikovali zivot. Na reklamaci odpovidaji takhle:
"Operátor však nemá odhlašovací povinnost na serveru Black Berry v případě přenosu čísla zákazníka k jinému operátorovi. Ukládání údajů na serveru Black Berry je strategií společnosti Black Berry. Zákazník může v případě potřeby sám údaje vymazat obnovením továrního nastavení (funkce wip). Vzniklou situaci jsme na základě Vašeho podnětu pomohli vyřešit vymazáním údajů na serveru Black Berry. Jednalo se o vstřícné řešení. Vaše reklamace není oprávněná."
To jako fakt? A jestli jo, fakt mi to nemoh rict nekdo pri vyrizovani toho prechodu?