mno, nevim, kdo je Virgil, ale kdyz nad tim premejslim, tak vyjimky urcite budou v kampanich Dead Center, Sacrifice a Passing.
V Dead Center a Passing chodi tanci v casovym limitu. Pokud se survaci flakaj, minimalne 2 za finale prijdou, uz jsem ale videl i sehranej tym, kterej nalil kanystry takovym tempem, ze sotva prisel tank jeden.
V kampani Sacrifice jsou zase naopak tanci triggrovani pomoci tri generatoru. Pokud survaci spusti vsechny generatory najednou, logicky prijdou najednou taktez 3 tanci.
Pro vsechny ostatni kampane plati, co jsem psal drive.
Swamp fever je nejzabugovanejsi kampan ze vsech zabugovanejch. Ve finale obcas neprijde tank zadnej, pripadne se stuckne nekde ve zdi (to je kuprikladu taktez nejvetsi problem Dark Carnival kampane), nebo prijdou dva najednou.
Tyhle bugy se taky hodne stavaji na serverech, kde je pritomen Source Mod a MetaMod. Tam se stava, ze prihopka jednomu tymu klidne tanku 5 a po otoceni mapy druhymu teamu neprijde zadnej. Nicmene to byl spis problem L4D1, a protoze si na svuj server mody necpu, nejsem schopnej s urcitosti rict, jak moc je tenhle problem stale aktualni.