• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GLACIERAtletika - je jako život sám - poražení a vítězové, nakonec všechno co zní dostane je přimo úměrné vašemu úsilí
    PLUTO
    PLUTO --- ---
    PLUTO: Dneska bych byl snad i za těch 40 rád :)
    PLUTO
    PLUTO --- ---
    GLACIER: Já jsem měl rekord nějaký 47metrů, ale nejsem na to moc hrdej. Nějak jsem nikdy nezkloubil techniku s mym prakem co jsem měl. Už v nějaký 7 třídě ZŠ jsem házel 80 metrů krikeťákem, ale ten oštěp byl pro mě nějak zakletej. Asi tim, že jsem byl samouk co na to sral :D
    GLACIER
    GLACIER --- ---
    JOPS: PLUTAK hazel okolo 40ti :)
    JOPS
    JOPS --- ---
    jak se tu bavite o ostepu :)

mam kamarada, kterej je strasnej blazen do atletiky a ma i ostep. No a vzal ho na dovolenou.

Tam jsme si vyhledli fotbalove hriste a sli si zahazet (asi 10 lidi :)) ) (meli jsme to i od spravce povolene)

No, aspon jsem zjistil, ze hod ostepem fakt neni zadna prdel. Ono uz je jenom umeni, aby se to naradi vubec zapichlo.

Ja jsem na atletiku drevak, kriketakem jsem hazel kolem 40 metru.
    Ostep jsem mel kolem 24 metru (+- metr)

Bracha je trochu jina liga. Ten kriketakem haze kolem 70-80 metru. Dostal do ruky ostep a konec :) hodil asi o metr dal nez ja coz bylo kolem 25 metru :) Ten tezce nezvladal techniku, jemu se to ve vzduchu ostep otacel dost divnym zpusobem :)

A pak ten kamarad, blazen do atletiky hodil kolem 27-28 metru. Jako tam bylo videt, ze ten tu techniku ma vypilovanou, ze mu to skutecne lita uplne jinak. Ale nema ty fyzicke proporce na atletiku :)

On postavove neni zadnej atlet, ale nastudovane to ma slusne :)

MAKOSHARK
    MAKOSHARK --- ---
    "Yohan Blake, the Jamaican sprinter who won three medals at the London 2012 Olympic Games, will not compete at athletics’ Aviva Grand Prix meeting in Birmingham, England on Sunday, after an “insulting” offer of £25,000 ($39,725) in appearance money.