• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TULENI2 (3,4...)v1 aneb Fotky těhotných žen
    SLOVA
    SLOVA --- ---
    3v1 (33tt), s jednim na krku a 15kg nahore :)
    KRYGLIK
    KRYGLIK --- ---
    Ahoj, tehulky. Nechtela by nejaka tehulka fotku? Mym konickem je foceni a tohle obdobi dokonale zenske krasy mam moc rad. Nic za to nechci, nic (krom fotek samotnych) za to taky nenabizim. Jen Praha (ci zapadni okoli). Nejake ukazky a vice info v poste, dik...
    EWICZZZKA
    EWICZZZKA --- ---
    Blbnutí na chatě aneb hledání rovnovážného stavu :) 39+5tt

    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    LILY: ne, tyhle jsem delal ja, ale opicila jsem se po fotografech :D
    LILY
    LILY --- ---
    MODRAPUSINKA: aha, to jsou od fotografa.. Ale stejně je to zvláštní zvyk. :) Takže správný fotograf zřejmě musí mít v atelieru jeden pár růžových a jeden pár modrých botiček. :DD
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    LILY: hele, popravde nevim, ale vim, ze to tak foti hodne fotografu, proto k tomu pisu, ze jeden kyc :D podle me to jako znaci prichod miminka...
    LILY
    LILY --- ---
    MODRAPUSINKA: nedá mi to se nezeptat. Viděla jsem to tudle na výloze s těhotenskými věcmi, pak na nějaké fotce a teď znovu, tak to nemůže být náhoda - proč ty boty na břichu? :)
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    v neděli máme termín, tak ještě poslední fotky s panděrem:)
    šišoun a kýč :))


    QASHQAI
    QASHQAI --- ---