EDASX: no...z my zkusenosti ve finale nikoho nezajimaji absolutni cisla, ale trendy (PV +5% napr.), ktery ten sampling ovlivnuje minimalne
a IMHO to pletes trochu moc dohrodmady...pokud chces konverzi na nejakym goalu uvnitr toho systemu, kterej ve finale splnilo treba 1% lidi z toho milionu, tak si nejsem jistej, ze to 1% lidi je samplovany (pokud se jedna o tebou prikladovanych par tisic lidi)
My jsme meli problemy se samplingem u GA, kdy nam API reportovalo jina cisla, nez videl ve na webu GA klient. Problem byl v tom, ze jeste nemel prepnuto na novej design, se kterym byla pravdepodobne spojena i nejaka zmena v sampling algoritmu. I tak ten rozdil nikdy nebyl vic jak 1%...
A nezazil jsem, ze by se cisla v GA menily vic jak 12h po uzavreni dne v klientove casove zone (a to je btw tahame 4 dny po sobe a zkoumame, jestli v nich neni rozdil), takze bych strach z reportovani ruznych cisel managmentu taky nemel.
Navic...uved mi konkretni priklad, kdy ti ten rozdil 40.000 vs 36.000 bude opravdu vadit...