• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    FARFELOO: Je to konvence, nikoliv standardní schéma - Adform tak nějak očekává, že mají všechny weby hierarchickou strukturu a že každá úroveň hierarchie bude mít nějaký identifikátor. Pak tu stromovou strukturu jen překlopíš do toho řetězce odděleného pomocí znaku pipe - je to něco jako Breadcrumbs. Ve výsledku jde hlavně o to, aby tyto identifikátory byly pro každou stránku unikátní a aby se v nich dalo nějak systematicky hledat/filtrovat, protože pak chceš v Adformu třeba definovat Audience, která byla v určité sekci webu a na ní cílit reklamu.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    MRTVY_KENNY: Pokud pak z Data Layeru správně to uid předáváš do Analytics Tagu, tak ti to tím jen identifikuje unikátní uživatele. Ta dimenze ale standardně není k dispozici pro reporting, takže jestli ji chceš vidět v Custom Reportech, musíš ji zároveň měřit jako Custom Dimension.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    (ja vim, ze jsem dost pozadu, ale) vcera jsou koukal na tag manager a neni mi jasna jedna vec:
    na webu bych si chtel chytnout k udalosti vice promennych. konkretne klik na palce by mi mel poslat do GA id uzivatele, ze kliknul na palec (nahoru/dolu) a id komentare.
    v GA bych si pak predstavoval, ze se nekde dokazu podivat na to, ktery uzivatel klikl na ktery palec.

    toto lze?
    na webu mam pred snippetem
    dataLayer=[{'&uid':'1'}];

    a potom na danych obrazkach mam:
    dataLayer.push({'event':'palec','smer':'nahoru','komentar':'20848' });

    a neni mi uplne jasne, jak to svazat dohromady v tom tag manageru.
    jsem ve stadiu, kdy vidim, ze klikl, na ktery palec, ale ty dalsi hodnoty nevim jak protlacit..
    diky za radu.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    FARFELOO: Aha. S adForm/RTB nemám zkušenosti. Ono by bylo nejlepší vůbec ukázat celý kód. ALe pokud se liší jen tento řádek, tak to budeš muset nejspíš generovat ty. Tj. bez zásahu správce stránek se neobejdeš. Případně by to možná mohlo jít vyřešit přes GTM... ale snad řekne někdo, kdo to používá
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    JEREMIUS: Předpokládám, že encodeURIcomponent je standardní javascript. Není to nic specifickýho k tomu systému a právě proto jsem nic nenašel.. Jinak je to AdForm...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    FARFELOO: Promiň, ale co je to za debilní dotaz. Pokud už si to nejsi schopný vygooglovat, tak se alespoň ptej smysluplně, tj. uveď, o jaký měřící systém se jedná.
    To je asi tak, jako bych se ptal na problém s motorem, a neřekl ani, o jaké auto se jedná.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Ahoj, mám otázku, která se sice netýká přímo Google Analytics, ale podobnýho systému, tak snad budete vědět.

    Systém mi umožňuje generovat buď dynamickej nebo statickej kód. Liší se v tomhle:

    pagename: encodeURIComponent('WebsiteName|SectionName|SubSection|PageName')

    Ten statickej má v těch uvozovkách název, který si sám vyberu. Předpokládám, že ten dynamickej by měl doplnit název toho kódu automaticky podle toho schématu. Netuším ale, jestli to je nějaký standardní schéma nebo jestli se to musí upravit podle dané stránky. Nejsem správcem stránky, na kterou to půjde, takže jim potřebuju říct, jestli je potřeba na ten kód ještě nějak šahat nebo jestli ho tam můžou prostě dát, tak jak je...

    Díky!

    EDASX
    EDASX --- ---
    zdar, sháním někoho kdo bude v globální společnosti mít na starosti komplet GA, full time, Praha. Zn. Premium/BigQuery opportunity - ocením i tip na lidi :-)
    FUMO
    FUMO --- ---
    BUMBO:
    BUMBO: kouknu na to, díky za info
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    FUMO: čas od času se objeví nějaký nový User-Agent, který to neumí rozpoznávat a udělá to trochu paseku. Google to obvykle ale pak opravuje i zpětně.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    FUMO: a nemáš náhodou web A na HTTPS a web B nikoliv?
    FUMO
    FUMO --- ---
    Na jednom webu se mi stalo, že se mi rapidně zvýšila návštěvnost z mobilních zařízení (květen 200, červen 800, červenec 2 600). Když jsem se na to kouknul podrobněji, tak navýšení není u žádného zařízení ale u (not set). Znamená to, že Google začal připočítávat víc zařízení do mobilní návštěvnosti nebo něco co nemůže identifikovat začal rozstrkávat taky do mobilů nějak sám od sebe? Stalo se to ještě někomu. Zatím jsem to našel jen u jednoho webu z 20...
    FUMO
    FUMO --- ---
    Zkoušel jsem hledat nějakou variantu, jak dostat funnel cíle do dashboardu, ale neumím přijít na to jak... jak, jde-li to?
    FUMO
    FUMO --- ---
    KOC256: nop není tam... :-(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FUMO:
    a tam ve sloupci "Zdroj / médium" ten web nemáš jo?
    FUMO
    FUMO --- ---
    KOC256: acquisition -> all traffic
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FUMO:
    a co jsou jako zdroje navstevnosti?
    FUMO
    FUMO --- ---
    Ahoj, mám dotaz. Mám dva weby, na webu A je odkaz na web B a zároveň vím, že drtívá návštěvnost na webu B bude právě z webu A. Ve zdrojích návštěvnosti na webu B ale není web A vůbec k nalezení. Jak je to možný? Filtry tam žádný nemám...
    FUMO
    FUMO --- ---
    CUBEECHECK: nemáte tam nastavený nějaký filtry?
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    Zdravím,

    máme malý problém s duplicitním zobrazováním URL. Zobrazení je Chování/Obsah webu/Všechny stránky.
    Duplicitní zobrazení je v následujícím formátu:
    1. /billing/time-tracking/billing-tool
    2. /https://tenant.primaerp.com/billing/time-tracking/billing-tool

    Data vztahující se k daným url jsou totožná, ale nechápu proč jednou je úplně bez domény a podruhé i s ssl protokolem?

    Nevíte, jak to vyřešit?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam