• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    tak to nechápu čím to je. Kouknu na to v pondělí ale někam se prostě ztratilo přes 55k trafficu
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: jo urcite beztak nejakej priposranej pravnik co to nepochopil
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    SIRIUS:

    tohle si tam ale museli v ramci pomatenych gdpr uprav dat sami, tohle rozhodne neni analitics featura
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    SKAFF: a proto neni nad vlastni analytiku kde mas presnou kontrolu nad datama :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SKAFF:
    a jak GA vi ze jsou odsouhlasene? Vzdyt to je veci implementace toho webu a vubec to nijak nesouvisi s GA, pokud to tak nekdo neimplementuje...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    Měl by rak ale být nastaveny třeba FB remarketing :-) Na to se ale taky sere
    Až po potvrzení cookies by měl teprve nabehnout remarketing, hotjar apod
    Ale GA do toho nespadá urcite
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    SKAFF:

    Ga je považováno za jednoduchý analyticky nástroj a pod GDPR nespadá
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    GA jsou ted k nicemu, je nejaky reseni ohledne toho GDPR? GA proste nezapocitavaji visits pokud visitor neodsouhlasi susenky. FB ads manager mi reportuje 70k prokliku na web, ale GA mi za cely mesic ukazuje jen 6k visitors.
    MIRROR
    MIRROR --- ---
    REFLEX: Technicky tam omezení není, GA ti fungovat budou.
    GA má pouze v podmínkách, abys ji měl na webu. Takže porusujes jejich podmínky, takže by ti mohli teoreticky odeprit službu.

    Na druhou stranu jsem neslyšel, ze by se někdy ozvali..
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Ahoj, jde pouzit google analytics bez toho abych musel pridavat nejakou cookie listu nebo neco podbneho?

    Jde o to ze budem redesignovat stary web a ja bych chtel aspon trosku statistik navstevnosti webu a odkud chodi uzivatele.

    Diky moc
    DOT
    DOT --- ---
    HORST_FUCHS: muzes si otagovat kampane a pak mit insta jako zdroj navstev. Nebo mozna nejaky konector do data studia...
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    Možná jdu s křížkem po funus, ale stalo se Vám také, že se změnil subject a celkově forma automaticky odesílaných reportů na e-mail? Má to určitě souvislost s GDPR, ale dá se nějak dostat na původní formát?
    KOKKTA
    KOKKTA --- ---
    Zdravim, ted u jedne stranky resim to ze kdyz si navstevnik objedna voucher, zaplatiho pres plat. branu (comgate) tak se zapocita pouze konverze ale transakce se tam nenacte. Kdyz voucher zaplati klasickym prevodem tak vse funguje v pohode. Nevite kde by mohl byt zakopany pes?
    VASHA
    VASHA --- ---
    Neměl by někdo z vás chuť se k nám přidat do Optimicsu a věnovat se platformám jako je SAS, Doubleclick? Je to víc technický, ale máme tu slušnej vývojářský support. :-)

    Online advertising specialist | StartupJobs.cz
    https://www.startupjobs.cz/nabidka/12300/online-advertising-specialist
    VASHA
    VASHA --- ---
    PETIK: zkus si raději dělat analýzu přes search console
    PETIK
    PETIK --- ---
    Ahoj, dají se v Google Analytics nějak aktuálně zjistit "not provided" keywords, na jaká návštěvnící přišli na web?
    Zkoušel jsem různé návody jak odblokovat "not provided"; díval jsem se do webmaster tools ... ale jaksi už tyhle návody asi nefungují (?) a v GA mám pořád jen "np - /"
    Teď o víkendu mi na jednu podstránku přišlo zničehonic 10x více lidí než obvykle (1.000 -> 10.000), všechno byl organic search přes google ... a dost by mě zajímalo, jak a přes co se tam ti lidi vlastně dostali.
    (jestli nějakou jinou kombinací slov; nebo to samé co dříve prostě jen hledalo najednou více lidí?)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    V jake chvili se posila Google Tag manager?

    
    <script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=abc"></script>
            <script>
                window.dataLayer = window.dataLayer || [];
                function gtag(){ dataLayer.push(arguments); }
                gtag('js', new Date());
                gtag('config', 'abc');
    
               
                function gtag_report_conversion(url) {
                    var callback = function () {
                        if (typeof(url) != 'undefined') {
                            window.location = url;
                        }
                    };
                    gtag('event', 'conversion', {
                        'send_to': 'abc/efg',
                        'event_callback': callback
                    });
                    return false;
                }
                gtag_report_conversion();
                
    </script>
    


    Bude neco takoveho fungovat?
    TAJEDNA
    TAJEDNA --- ---
    JEREMIUS: Počítali jsme, že Německo bude 3x dražší, než ČR, do toho jsme s tím šli. Nicméně máme "chybu" asi někde jinde... Chybí nám konverze a za boha nemůžeme přijít, proč tomu tak je a co máme změnit.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    TAJEDNA: Německo je trošku jiná liga, tam se možná na "rozumná čísla" prostě dostat nemůžete :-)
    TAJEDNA
    TAJEDNA --- ---
    Ahoj všem, sháním analytika, který by odkryl neduhy našich kampaní. Jsme startup s mobilní aplikací. Máme nastavený kampaně jak v Adwords, tak na FB (v Čechách a v Německu). Hrozně se pereme s Německem, kde se nám nedaří dostat se na nějaký rozumný čísla. Sháníme analytika, který by nám řekl, co a jak. Kde je ten zakopanej pes. Je tu někdo takový? Popřípadě kolik si za to bere? :) Díky!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam