haha ;]
Hele, už ten můj požadavek dejte nějakému technikovi (technik je člověk, co má nějaké znalosti o síti a jejím fungování, ne tlustej zarostlej dědek co jen zvedá na vrátnici telefon) , z tohodle šnekonetu se fakt můžu posrat .... jako večer se dovolám na dementní záznamník, kde provolám kilo ani nevím jak a ve dne je to ještě horší. Prostě už něco s tím netem dělejte ať funguje tak jako když to mělo xxxx. To není na hraní CS, to je možná tak na šachy s někým z afriky. Chci mít ping na nix.cz maximálně do 9ms jak jsem to měl u ralska, tak se snažte a chci už slevu, nebo navýšení rychlosti a to ihned a od zítra, protože jak jste to přebrali furt řeším problém, že je to tak zalagovaný ... jako 29% ztráta je dost, takže si představuji slevu odpovídající této ztrátě, ode mne dostáváte chechtáky taky vcelku a najednou a ne po půl roce a ještě jen část. Takže zítra mi koukejte zavolat, kdy ten váš technik to trvale opraví ... Jestli mi zítra (11. května 2010) nezavoláte na xxx xxx xxx ruším trvalý příkaz k úhradě a na konci roku vám zašlu jen část peněz od které odečtu ztrátová procenta. Ta smlouva je uzavřená na poskytování služby, nikoliv neposkytování. A něco uděltejte s tím debilním hotlajnem, jako vod 8 ráno do 16 je to úplně k hovnu, když jsem v práci a kecat s bábou na záznamníku a deset minut poslouchat nějakou zpíčenou melodii fakt nehodlám. Jako opravdu jak jste koupili dvě funkční firmy s interntem, tak jste internet v lípě totálně domrdali, jen serete na lidi a máte je těžce v píči, když tu není konkurence. Já jednám slušně, ale toto se neustále opakuje a hovno se za tu dobu vyřešilo, proto nemohu jinej slovník použít.
PS: Buďte rádi, že nevíte, jak jsou na vaši firmu lidi v našem městě brutálně nasraný a já si nadělal do bot tím, že jsem každému říkal, jak je xxxx skvělé ať si tam zařídí inet.