• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TURBONOCáci celého světa, spojme se!
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DEINEIGE: tak to já zas chápu, když už tam někdo je, tak je to rychlá cesta která vede k cíli.. :)

    a kdo ví jestli se ten jejich port neodpráskl vaší špatně uzeměnou anténou :)
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    no ty kraso...pri poruse jedne linky pro celkem velkeho ISP, se nas technik se dostal az na koncovy bod ke klientovi a zjistil, za nas MW spoj je cajk, ale ze klient ma v prdeli port na jeho ciscu. A dohled te firmy, ze jestli jim to neopravime.10 minut nez pochopili, ze je to jejich zarizeni a jedine, co muzem udelat, jim to pichnout do jineho portu a ze si to muzou nakonfigurovat z druhe strany. Ze srandy jsme zkusili, ze by technik se tam pichl lokalem, ale ze potrebujem enable..no manik, nam uz jej skoro diktoval =)..nacez jsem mu rekli, ze by jejich bezpecaci asi nebyli moc radi...no komedie od zacatku az do konce
    TURBO
    TURBO --- ---
    lol, že prý spaMing tree protocol ... to je materiál todlecto :D Ale sundalo mě to ze židle :)
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    že nějak blbne RIPE posledních pár dní.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    TURBO: nn to byla jen ilustrace že zákazník typicky netuší - pro něj je firma telefon na helpdesk..
    TURBO
    TURBO --- ---
    E2E4: nn, o žádnym rozdělení na techniky nebyla řeč. Psal jsem "koukám s NOCkem chce asi fakt každej řešit všechno, i prachy, případně změnu služby.

    Nevím jak u vás, ale u nás prachy řeší obchodník a změnu služby projekťák :)
    E2E4
    E2E4 --- ---
    EX_ESKADR: jako 29% ztráta je dost, to s ním souhlasím :)

    podle míry nespokojenosti odhaduju, že platí tak pod 300 Kč, ne? :)

    TURBO: No, oni ti zákazníci nevědí, jak firma funguje vevnitř, a to tak že vůbec. I rozdělení na techniky chápou jen ti nejbystřejší. Namlouvat si cokoliv jiného je jistá cesta k frustraci. :)

    TURBO
    TURBO --- ---
    EX_ESKADR: zřejmě nějakej rozzlobenej puberťáček, co nemůže hrát CS, protože ste mu ten internet totálně dojebali :D

    Měl zůstat u RalskoNet a bylo by mu dobře :)

    p.s.: koukám s NOCkem chce asi fakt každej řešit všechno, i prachy, případně změnu služby. Vidim, že čurini zákoši jsou všude. Toho bych si po telefonu celkem rád vychutnal :D
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    haha ;]


    Hele, už ten můj požadavek dejte nějakému technikovi (technik je člověk, co má nějaké znalosti o síti a jejím fungování, ne tlustej zarostlej dědek co jen zvedá na vrátnici telefon) , z tohodle šnekonetu se fakt můžu posrat .... jako večer se dovolám na dementní záznamník, kde provolám kilo ani nevím jak a ve dne je to ještě horší. Prostě už něco s tím netem dělejte ať funguje tak jako když to mělo xxxx. To není na hraní CS, to je možná tak na šachy s někým z afriky. Chci mít ping na nix.cz maximálně do 9ms jak jsem to měl u ralska, tak se snažte a chci už slevu, nebo navýšení rychlosti a to ihned a od zítra, protože jak jste to přebrali furt řeším problém, že je to tak zalagovaný ... jako 29% ztráta je dost, takže si představuji slevu odpovídající této ztrátě, ode mne dostáváte chechtáky taky vcelku a najednou a ne po půl roce a ještě jen část. Takže zítra mi koukejte zavolat, kdy ten váš technik to trvale opraví ... Jestli mi zítra (11. května 2010) nezavoláte na xxx xxx xxx ruším trvalý příkaz k úhradě a na konci roku vám zašlu jen část peněz od které odečtu ztrátová procenta. Ta smlouva je uzavřená na poskytování služby, nikoliv neposkytování. A něco uděltejte s tím debilním hotlajnem, jako vod 8 ráno do 16 je to úplně k hovnu, když jsem v práci a kecat s bábou na záznamníku a deset minut poslouchat nějakou zpíčenou melodii fakt nehodlám. Jako opravdu jak jste koupili dvě funkční firmy s interntem, tak jste internet v lípě totálně domrdali, jen serete na lidi a máte je těžce v píči, když tu není konkurence. Já jednám slušně, ale toto se neustále opakuje a hovno se za tu dobu vyřešilo, proto nemohu jinej slovník použít.

    PS: Buďte rádi, že nevíte, jak jsou na vaši firmu lidi v našem městě brutálně nasraný a já si nadělal do bot tím, že jsem každému říkal, jak je xxxx skvělé ať si tam zařídí inet.
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    NAVARA: no zakos sel domu, tak se ho tam asi bal nechat :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    RONDALUS: je slabej, vymeknul :(
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    EX_ESKADR: mi pripomina jak zakaznik jednou zamknul naseho technika v servrovne s tim,z e ho nepusti dokud to nepojede...
    chlapec tam stravil par hodin nez ho pustil stejne to nejelo
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    Posilame si po internim PSI:
    LOL další perlička z Xxxx,náš technik jel na poruchu do Novin pod Ralskem ,vylezl po žebříku na půdu s tím , že bude přepojovat napájení MT od klienta na společné rozvody baráku a nasranej klient (na kterého je ta elektrika a my ji řádně platíme) mu sebral žebřík a nechce ho pustit dolů :D :D Technici tu běhaji jak mravenci a chystaj se na něj ,už je tam přes půl hoďky .....do něj kluci rozbijte mu hubu..
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    4, druh závady:
    STB i GW restartovány. Pingy na vše OK (switch, STB, GW). Chybovost na portu není.
    Popis poruchy bude asi skromnější v pozadí neustále řvala asi jeho žena, a klient nemluvil zrovna srozumitelně.
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    samozrejme nikde nase cisla nedavame, zakaznik je uplne out ;)
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    EX_ESKADR: jo, udelejte si tam poradek =)))))))))))))
    TURBO
    TURBO --- ---
    EX_ESKADR: lol, ještě víc by mě zajímala vaše odpověď :D
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    haha ;D

    Predmet: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Dobrý den,
    vyloženě mně sere Vaše jednání!!!!
    Své VoIP číslo ani čísla mých rodinných příslušníků jsem neuveřňoval v seznamu.
    V mém případě se jedná o 3 čísla.
    Jak je možné, že nás stále někdo obtěžuje s průzkumem,
    kde vzali naše čísla???!!!

    Jen upřesním jednu věc, o číslech nikdo neví, víme jen my mezi sebou.
    Když jsem se ptal, kde vzali mé číslo, tak mi pán řekl, že mu to vyskočilo z počítače.
    Udělejte si pořádek na firmě, zřejmě někdo prodává (databázi) čísla ......... nebo Vám ji
    někdo vykradl???!!!

    *Nasraný zákazník*
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    SMW4 dole. planovka. NTT se ted probrali a chtej hrozne rychle nahodit nejakou zalohu :-)
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    nutno podotknout, ze zastupci CDT jsou tam za pekny idioty ..
    mhmm ..skoda
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam