TANTRAMAN: přiznám se, že mi ITIL nic neřiká :/ Ale jinak souhlas. No třeba u nás ve zmrdštině, jakož i jinde se tomu řiká "proaktivita" (sledování stavu sítě, dkyž něco vypadne tak se nečeká až se zákoš ozve sám atd. atd.).
Ono je to taky daný tim, že stejně jako babka z budky před Jednotou ve vesnici, kde nejde proud, tak i já volám na stejný číslo a prostě jsme pro ně všichni stejný šmucky, maloodběratel, velkoodběratel, všecko jeden pytel :D
btw: fibercut skoro denně, to bych si to asi hodil ;)
p.s.: nechtěl jsem po týpkovi z helpdesku, aby mi někdo od nich volal, ale moh si mě dát na čekačku, zavolat technika, vzít si mě zpátky a říct "makaj na tom, bude to řádově za hodinu, max. dvě", stejně tak při ukončení, stačilo technikovi zavolal a zeptat se, jestli už finito ... prostě TROL ;)