NEONEK: osobně na ČEZ nevolám a když, tak až tak hodinu po začátku výpadku (do tý doby je to zbytečný). A i tak, obvykle nikdy nic nevědí, výpadek nevidí, jejich dispečeři vidí na síti vše OK, proaktivně sami nevolají (nemají takovou politiku, obvolávat alespoň velký klienty). A nikdy nevědí, jestli oprava bude trvat hodinu nebo 5.
Jednou jsem prosil, zda by tedy mohli zavolat technikům, co jsou na místě a optat se jich na situaci - "to my ale neděláme, my čekáme, až nám technici zavolají sami. A pokud to naběhne a bude to tak 15-20 minut nahoře, tak už to ASI bude vpořádku".
Někdy si řikám, proč my nemůžem mít takovýhle prima (ne)smlouvy :D
E.ON aspoň dokáže ledascos říct a odhadnout, rovněž se na jejich portálu krom aktuálních výpadků dá i podle lokalit na mapě regionů zjistit, zda a kde plánují nějaký výpadek.