• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    AKTAJSA
    AKTAJSA --- ---
    AHASVER: Mno, mě nejde ani tak o tu cenu, jako spíš o to, že tam to kolo budu muset nechat dva týdny. Proto hledám jinou variantu.
    AHASVER
    AHASVER --- ---
    mně tady někdo doporučoval lakování v alfaluxu (prášková lakovna), kde mi rám nalakovali i opískovali. stálo to 500 a jsem spokojenej (nejsem odborník, takže rám klidně ukážu, zatím jsem s ním nikde netřískl). vzhledem k ceně a technologii by mi cena bajkazylu dávala smysl jenom právě proto, že rám odstrojí, a pak už asi levnější varianta moc nebude. imho
    SALO
    SALO --- ---
    pred par rokmi som si tiez daval spravit jeden lak u Baresa: zakladna farba nebola zarovnana, v laku samotnom (cervena metaliza)
    boli bubliny a nerovnosti, viditelne znamky stekania farby pri schnuti a priehladny lak na farbu vobec nedali, i ked som o to ziadal
    v objednavke. myslim, ze to bolo za cca. 1300 a bol to posledny krat, co som Baresovi nechal zarobit nejaku korunu. pred tym som
    sa s nim rok(!) dohadoval na rame, do ktoremu sa mu zjavne vobec nechcelo, odmietol zalohu na material, atd. u mna proste uplne
    skoncil.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PULP121: tech barev je docela malo, bohuzel. Je to zakladni RAL vzornik, coz se zprvu zda az moc, ale clovek casem zjisti, ze to je malo. Metaliz je jen par.
    PULP121
    PULP121 --- ---
    jasně vždyt jo. a nemusíš se namáhat s nějakym mícháním barev, nemusíš to umět dobře nastříkat, prostě je to celkově jednoudšší a levnější. proto jsem se divil, že se vejde do litru.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PULP121: zalezi na laku a na technologii. komaxit je jednoduse levna zalezitost.
    PULP121
    PULP121 --- ---