zajímavé. já naopak musím po 3 betavíkendech a closed betě říci, že jsem na vážných pochybách. soustavné hraní totiž - prudce osobní dojem - zdá se mi ukazovat spoustu věcí, které mě tak nějak... zkrátka vaděj.
těch několik intelektuálních misí bylo, zejména zpočátku, skvělých. ovšem většinou hry se člověk přeci jen musí probíjet. a při tom probíjení jak soustavný samovolný de-targeting, tak fakt, že občas člověku prostě "nefunguje" palebný skill a musí chvíli přebíhat a měnit cíl, než to "jít začne", velice, ale velice leze na nervy. hlavně proto, že zmíněné vás spolehlivě zabije. a po x-tém takovém úmrtí, nejlépe v rozdělaném chainu, už jste dost naštvaní.
po x-tém update během víkendu sw začal lagovat - soudě dle general chatů.
z PvP byli lidé rozpačití ("takové zmatené") - ale musím přiznat, to jsem sám nezkusil.
hrozně dementní je "kradění" bossů - a čekejte si a běhejte znovu, dokud se "nějak" neobjeví znovu. vůbec ten respawning vzhledem k počtu lidí vzájemně se potenciálně protínajících na témže bodu určitého questu/řetězce je... no problematický.
chvílemi, vlastně celkem často, se něco netriggeruje. člověk pobíhá jak kokot sem a tam, než k tomu náhodou dojde.
v pořadí celkem třetí oblasti (blue mountains) opět graf glitche (v prvních dvou už je celkem vyhubili, ale...) a špatné textury - člověk "plave" leckdy v terénu, jednou až po hlavu.
extrémní nahuštění potvor v některých úzkých prostorách a omezených místech je šílené. zejména když bojujete "zhruba vyrovnáno" až "se silnějšími". není jak manévrovat, ale to některé buildy vůbec nemohou ustát, takže vlastně chvílemi je sólování... téměř neuskutečnitelné.
pořád pořádně nefunguje gear management - ukládáte si sestavy, ale ono je to při loadování natáhne "ne úplně" a poněkud občas pomíchá skilly. takže... nejlepší metoda je psát si funkční buildy na papír pro případ, že při loadu "něco vypadne".
o zmatcích se sadami gearu na jednotlivé "akční sestavy" vůbec nemluvím - to nic neodlišuje a neseparuje, to si prostě musíte hlídat a pamatovat sami. pic kozu do vazu.
zpočátku šla první zóna "moc snadno". (ostrov). přitvrdili, ok. jenže tak, že teď je druhá a třetí (dál jsem zatím nebyl), když tam vlezete, a to i odpovídajícím gearem, šílená. a neuběháte to- viz výše, nahuštění prostoru.
a tak dále. zpočátku jsem myslel, že closed beta, do níž jsem se dostal až po 2. beta víkendu, mé pochybnosti rozežene a definitivně nabudu chuti. stal se opak. jsem na vážkách doslova 50:50. kupovat samotnou hru... no, no, nooooo... hodně bych váhal s maličkým příklonem napravo od nuly na ose.
připočítám-li ovšem v potaz, že leckdo, včetně mě, musí upravit železo anebo koupit novej systém (na rovinu: chcete win 7 64 bit - v jiných systémech, bez ohledu na kvalitu železa, ta hra trpí dalšími vážnými problémy v podobě zátuhů, crashů a "přetékání paměti" - zpočátku se tak nedělo, ale teď už rovnou v tabulce s bug reportem po crashi skáče hláška "zvažte přechod na 64 bitové win (7)), jsem teď hodně, hodně na bodu nula. a počáteční nadšení hodně ochablo. skoro bych řekl "je ještě sakra, sakra co ladit".