• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    JONY
    JONY --- ---
    zlatý
    PREBRAL
    PREBRAL --- ---
    WRATA: Zatím jsem zaseklej na poslední misi, ani ne tak kvůli obtížnosti, jako spíš časově.Hodil by se tam nějaký tier uprostřed, abych nemusel opakovat boardroom, když jsem třeba u Uty a musím AFK.
    WRATA
    WRATA --- ---
    No tak jaky mate kridla?
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak je to live. Pokud jste si koupili Fall of Tokyo pack tak muze Orochi tower prozkoumavat uz dnes i kdyz nejste subscriber
    JONY
    JONY --- ---
    pozor na spoilery

    Holosuite Media | Touring The Secret World’s Issue 11: Reaping the Whirlwind (Spoiler Heavy Edition)
    http://holosuitemedia.com/...the-secret-worlds-issue-11-reaping-the-whirlwind-spoiler-heavy-edition/
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: ještě k odkladu nové auxky a dungeonu. Tohle bylo docela logicky a dobře vysvětleno v jednom rozhovoru s Joelem. Původní plán byl nová aux + nějaké další mise - dungeon/raid a finále 11. S prací na EPE si ale uvědomili, že lidi, co se po dlouhé době vrátí k TSW by tímhle dostali dokončení první části příběhu až hodně pozdě. Takže došlo ke změně priorit ve prospěch dokončení příběhu a otevření celé zonu tj. přidání věže. Až následně dodání "zbytku". Který navíc přímo k hlavní linii příběhu má "jen" doplňující roli. Imho to bylo rozumné rozhodnutí.
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: promiň, ale tohle je všechno dojmologie. Ano, Funcom nikdy nebude mít prostředky na full vývoj všech svých her, nicméně nemyslím si, že by TSW po 11 skončilo v udržovacím modu. Jistě, některýé věci co jsou v jiných MMO běžné (housing, propracovaný crafting, rozsáhlé pvp) tam nikdy nebudou, ale tohle docela jasně Joel mnohokrát vysvětloval. Ohledně rrevenue dropu. Tak u každé mmo ti s postupem času ubývá zisk. Na druhou stranu TSW za uplynulý rok Funcomu vygenerovala nejvíc.

    Nikdo z nás nevidí do toho, jak má interně Funcom organizovanou práci. Navíc dost zásadní problém byl s tím, že s Tokiem tenkrát museli prakticky od začátku, chyběli jakékoliv assety, vše se vytvářelo znovu s malým týmem, kde navíc velká část lidí, byla komplet nová. Dovedu si představit, že po Tokiu, kdy už nepotáhnou za sebou závaží některých nerealistických design rozhodnutí z minulosti, se jim v mnohém může přáce ulehčit. Navíc to, že zkušení lidé odejdou k novým projektům a na jejich místa přijdou ti, co byli pod nimi. To je běžný postup. Já si stojím za tím co jsme napsal. Ano smršť obsahu nebude, ale to nebyla nikdy. Čekat něco jiného je nerealistické. Stejně tak si ale nebude Funcom řezat jednu ze svých nejsilnějších větví.

    Jinak k tvému příkladu s augmenty. To je oblíbené téma. Ano, bylo by to sice fajn, ale přece jen je to totální endgame, který má na hru minimální efekt. Navíc... nemohu si pomoc, ale problém bych viděl i na straně tvých přátel. Já scénáře minulý rok jel hodně často. Ano drop rate těch lepších je velmi špatný a aurei se hromadí moc rychle. Nicméně jdou VELMI efektivně měnit za hodně pěněz nákupem a prodejem toolkitů a za utržené peníze velmi pohodlně augmenty nakupovat. Uvedeným způsobem jsem si přišel na mnoho milionů a ač teď už scénáře moc nechodím, tak mi chybí už jen dokončit zlaté a pár fialových. Jinak mám vše komplet.
    WRATA
    WRATA --- ---
    JONY: Bohuzel stale vic a vic nasvedcuje tomu ze TSW vyvoj bude odsunut na druhou, spis az treti kolej. Revenue drop z 21.5mil$ na 12.5mil$ je dost znatelnej, zmena vyvoje z pure PC na mobilni zarizeni, z TSW teamu se presunuje stale vice lidi. Navic posouvani nekterych veci (dungeon mel byt v issue 10, nova AUX odloznena na neznamo kdy). Pokus se sidestories byl totalni katastrofa.

    Jejich pristup ke komunite je super, v tom souhlasim. Ale stale jsou veci ktery nedotahli do konce. Jeden priklad za vsechny sou Augmenty. Prakticky od vydani se resi ze neni mozny koupit batohy s random augmentem za Aureusy. Mame v cabalu nekolik lidi kteri Aureusu maji tisice a nemaj s nima co delat.

    Doufam ze Lego Minifigures bude hit aby se z toho dostali ale to bude zadlouho a i v komunite lidi okolo vnimam zajem o switch na jiny mmo(v pripade naseho cabalu to bude SkyForge).
    JONY
    JONY --- ---
    WRATA: hele tenhle doom and gloom přístup už je tady víc jak dva roky a za ty dva roky, TSW stále existuje a vyvíjí se. Sice pomalu, ale nic imho nenasvědčuje tomu, že by se to nějak mělo měnit. Ano, nějaké masívní smršti nového obsahu se asi nedočkáme, ale pokud si to bude držet své tempo, tak výměnou za kvalitu nemám námitek.

    Dvanáctka by měla být "přestávková" mezi ukončenou první částí TSW a začátkem části další. Udajně by mělo jít o něco inspirované American Gods od Gaimana. Nicméně pořád je tu ještě hromada obsahu z Tokia. Nedávno nahrávali nové voiceovery, což by k jejich ceně jistě nedělali, pokud by nechtěli další obsah pustit ven. Takže se minimálně dočkáme před dvanáctkou nějakých misí s Kaori a Jungem (a snad i dalších). Plus dungeon/raid, nový lair (na ten je navázený i nový scénář). No myslím, že po zbytek roku na suchu nebudeme i kdyby dvanáctka vyšla až někdy o Vánocích či později.

    Navíc je to jedna z mále mmo, kdy nemám pocit, že se se mnou vývojáři vytírají. Komunikují s komunitou, zapracovávají připomínky, odstraňují bugy, vylaďují starý obsah. Sice je to všechno hrozně pomalé, ale aspoň to drží pohromadě a drží si svoji úroveň.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    WRATA: To se dozvime velmi brzy :)
    WRATA
    WRATA --- ---
    AXTHEB: Fakt doufam ze Issue #11 bude dustojny zakonceni hlavni pribehovy linky protoze 12ctky se uz asi letos nedockame
    JONY
    JONY --- ---
    Issue 11 by mělo vyjít 6.5.
    JONY
    JONY --- ---
    AXTHEB: původně měl nejprve vyjit balíček misí s novou auxilárkou a následně dokončení přiběhu sezony 1, ale bez dungeonu a raidu. Viz poslední interview s Joelem někdy tuším v prosinci. Nakonec komplet vedlejší mise odsunuli a prioritu dostalo komplet dokončení dungeona a raid (což bude dungeonu ale v raidové variantě). Tak aby noví hráči měli prakticky kompletní zonu. Bohužel ale něco v dungeonu/raidu byli nuceni obětovat. Co a v jaké míře nevím. Ale Joel se vyjádřil, že měli víc variant a prostě tu nejrozsáhlejší museli škrtnout. Jinak issue se sice prodávala špatně, ale v nějaké podobě se naštěstí dalších misí v Tokiu dočkáme. Cca jich má být v rozsahu dosavadních dvou balíčků. Kdy a jakým způsobem vyjdou nicméně není jasné.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JONY: Jo? Na tuhle informaci jsem nenarazil.
    JONY
    JONY --- ---
    AXTHEB: no ale vykosteny bez dungeonu/raidu. Tohle ma byt včetně
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Tak jeste v lednu to vypadalo, ze bude v pulce brezna.
    WRATA
    WRATA --- ---
    JONY: Jop, necekane brzo. Ja jsem dal 20€ za 10+11 takze velka spokojenost. Sem na to moc zvedavej ;)
    JONY
    JONY --- ---
    JONY: tak Issue 11 už v dubnu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam