Parcela v Obcinách u Kosovy Hory s maringotkou. Optimální výletní destinace, les, koupání. Necelá hodina cesty od Prahy.
Postel IKEA: SULTAN SLÅSTAD Pružinová matrace s dřevěným rámem, tmavě šedá, k tomu nerez nohy a jedna nosna noha na stred. vše za 2 tis. linky viz podrobny popis
3+1 v Letňanech
Sháním "postel" do 3800 Kč v centru nebo v jeho bezprostřední vzdálenosti. Jsem bezproblémový jedenadvacetiletý student třetího ročníku VŠE. Na víkendy většinou jezdím domů. Ubytování hledám od září (do školy nastupuju 22.9.). Děkuji za každou nabídku.
Byt v novostavbě k pronájmu v Záběhlicích. Dispozice 3+kk, 8. patro. Byt se skládá z obytné plochy 73m² + balkón 4,9 m² + lodžie 15,8 m² + sklepní prostor 5,8 m² + garážové stání. Cena je 12500,- + poplatky
sháním pronájem neprůchozího pokoje nejlépe P2,ale není podmínkou..jsem v těžké situaci a celkem mě tlačí čas..studuju 1.lf,jsem milá,klidná a tichá slečna..co doma moc času netráví :)
Prenájom kompletne zrekonštruovaného bytu v Prahe Holešovice. 2kk (vstup miestností každá samostatne z chodby, t.j. "neprůchozí"). Voľný ihneď! Nevybavený. Nová kuchyňa so spotrebičmi a práčka.
URGENT!!! Od 25.8. krásné bydlení na štrosu!
Volný neprůchozí pokoj k pronájmu, ul. Svídnická v Bohnicích. Ideálně pracující studentka. Cena 5 000,- i s poplatky. V bytě 3+1 pár s fenkou staforda.
Skupina lidí shání velký byt nebo dům (8+1) k dlouhodobému pronájmu v Praze.
just bydleni, bez reseni zbytecnosti, dam 3 000 za sprotredkovani.
Samo. pokoj za 2 750,- měsíčně, nastěhování okamžitě nebo od září.
scháním zařízený byt 3+1 nebo 3+kk
prodám police
Sháním levný a menší byt v okolí Zličína či Hostivice. Je to pro kamarádku, která má psa. Tudíž nějací v úpohodě majitelé. Nabídky prosím do pošty. Děkuji
shaním bydlení od září v Praze 1,2,3,4