• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAJKANizozemsko, Holandsko, The Netherlands, Nederland
    DIAGONAL
    DIAGONAL --- ---
    jak se co nejlevnějc dostat z NL do CZ ? ...
    NUSIK
    NUSIK --- ---
    ILUZEE: jestli na technicky univerzite tak velka zavist, ta skola je paradni a celkove Delft je super :)
    ILUZEE
    ILUZEE --- ---
    Právě jsem se dozvěděla, že od září do ledna studuji v Delft:) Tak kdyby jste měl náhodou někdo nějaký typ, jak najít ubytování (server, známí, cokoliv)...nejlépe ten nejlevnější pokojík ve studentském bytě...budu vděčná za každou radu. Díky!
    HOEZO
    HOEZO --- ---
    POTHEAD_: no to más urcite pravdu, jen jsem nevedel, jak bydlis. Ona je snad totiz i nejaka subsidice pro domacnosti o jednom clenu...
    HOEZO
    HOEZO --- ---
    POTHEAD_: normální vodný-stočný, ne?! co jsem se ted dival tak v oblasti Amstel, Gooi a Vecht je to 89,16 E za domacnost.
    TELE
    TELE --- ---
    Zdravim vás všechny, nechtěli byste někdo náhodou kotátko ? Moje kočka je březí a já si je určitě nemůžu nechat. Nevim kdy se narodí, ale rezervace dopředu je možná :)
    ADLETA
    ADLETA --- ---
    me zase prislo, ze mam laskove zaplatit za psa...kteryho jsem ze svy lenosti jeste nenahlasila a vlastne vzhledem k planovanymu odjezdu z NL ani nechtela prihlasovat...
    FEFERONIE
    FEFERONIE --- ---
    POTHEAD_: já do toho nalila volej na smažení a pomohlo to:)
    NUSIK
    NUSIK --- ---
    podle toho jak kvalitni,, pokud je to z plastu, necha se to rozebrat kombinackama
    PEDANT
    PEDANT --- ---
    POTHEAD_: skus wd-40 a ak nepojde tak potom uz len pilka na zelezo alebo karbobruska
    LOBOOMF
    LOBOOMF --- ---
    Řezat,řezat,řezat X-)
    PEDANT
    PEDANT --- ---
    POTHEAD_: alebo na farme polstina...
    MIYU
    MIYU --- ---