Jsem se snažil teď najít jak je vůbec corner cutting definovanej nějak v motorsportu obecně a nic rozumnýho jsem nenašel, máte někdo link? Všechno to prostě podle mě závisí na stewardech, kteří rozhodují, zda došlo k "získání výhody"... jestli byl vůz za bílou čárou kolem, dvěma, nebo celý je podle mě jedno...
Snažil jsem se najít nějakej popis toho jak to funguje v tý toce, ale taky nic.
Jen ještě takové resumé z posledních třech závodů (resp 12 závodů) , aby si každý mohl uvážit jak velký/malý vliv ty penalizace mají a jestli je potřeba je rušit, resp vypínat pravidlo, které má sice mouchy, ale podle mě je pořád lepší než kdyby bylo vypnuté.
Kvalifikaci se v těchto třech závodech podařilo zajet správně 55 lidem, bez času bylo 23 lidí, takže kvalifikaci zajíždíme dobře +- ze 70%
Časová penalizace se ve výsledkové listině objevila 6x, jednou se objevila DQ. Bez ztráty kytičky se to podařilo 73x.
Kdyby to ty penalizace dávalo úplně nesmyslně, taky by ty čísla byla podle mě jinačí.