Jsem začátečník a sháním nějakou dobrou duši, které doma zahálí buď saxofon či klávesy s dynamikou úhozu a ráda by pro ně našla využití. Bohužel jsem bez větších finančních prostředků, takže bych mohla platit za koupi měsíčně až do splacení.
Prodám MIDI klaviaturu ESI Keycontrol 49+
Stari cca 2 roky, perfekt stav, vc. orig krabice, adapteru, manualu a MIDI in / out kabelu... moderni klon puvodniho Roland TB-303... super acid riffy, vsak to znate :) prodavam, jelikoz se mi tolik nehodi pro smer, kterym jsem se vydal
Prodam tento vynikajici delay pedal... stari neco pres 2 roky, posledni rok minimalni vyuziti, dobry stav (vse je pevne a funkcni, akorat v miste slapatka jsou mensi oderky), vcetne orig. krabice
Nabízím nehrané housle Valencia V160 4/4
Sitár
Elektroakustická kytara WASHBURN WD5SCE12B
Prodám krabicovou verzi BFD Eco. 6 GB samplů akustických bicích. Možno použít na Win nebo Mac jako samostatnou aplikaci nebo jako VST/ RTAS/ Audio Unit plugin.
Prodám sětské klávesy Casio SA 45. Ve výborném stavu, minimálně používané. V originální krabici. Přidám adaptér (kupovaný zvlášť).
prodám rámový buben
Meinl Headliner Serie Model HB100 WRB 6 3/4"+ 8" materiál: kaučukovník, černá mechanika barva: WRB Ve výborném stavu. V originální krabici.
zachovalý, bez poškození, včetně veškerého příslušenství (dagga, tilli, phuman)
15 W kombo s 8” reproduktorem, vhodné pro domácí cvičení či do zkušebny. 5 digitálních efektů: reverb, delay, chorus, phaser a flanger. Ve velmi dobrém stavu, skoro jako nové. Podobné tomuto: http://www.prokapelu.cz/marshall-mg-15-cfx-kytarove-kombo/
Poměrně velké a těžké kytarové kombo. Ve velmi dobrém stavu, kvalitní, s mnoha efekty.
Výborný stav, málo používaná.
Ve výborném stavu, málo používaná. S popruhem nebo jak se tomu říká.
Ve skvělém stavu, jako nová, málo používaná. Včetně velkého kvalitního tvrdého pouzdra (na jedné z fotek)