NJORL: Libi se mi tvoje guides, jak to beres do hloubky. :)
Problem, ktery vidim s OP systemem, je jednoduse v tom, ze nevim proc bych se mel chtit dostat se na OP8. Urcite na to lze pohlizet jako na vyzvu, kterou je mozne pokorit za pomoci urcitych hernich mechanik nebo znalosti techto mechanik, jenze je to zaroven to, co te limituje.
Na rovinu, co se tyce RPG, mam rad napaditost a variabilitu. Nejsem ten co se honi za "best of" nebo ten co vidi dps >> vsechno ostatni. Proto se mi proste nelibi herni reseni, ktere odrovna vetsinu buildu a limituje te jen na nekolik malo mechanik typu bee+sand hawk, money shot+Grog nozzle, 600 anarchy stacks, apod. Uz samotny UVHM te limituje v nutnosti pouzivat slag. Jenze prekonani takove obtiznosti je v podstate otazkou gearu a rozlozeni skillu pro maximalni dps. Vzhledem k tomu, ze te pozdeji temer cokoli 2-shotne, diky health gate je pro tebe casto nevyhodne boostit HP nebo se zamerovat na defenzivu jelikoz pak s grog nozzle/rubi snaze doplnis HP nad 50%.
Dalsi vec je, ceho prekonanim OP8 dosahnes? Ok, beru dobry pocit z prekonane obtiznosti. Jinak jen nutnost farmit dokola stale ten samy gear, kdy s OP8 verzi bude regulerni UVHM uplne smesny. Budes sice moci balancovat obtiznost podle sebe, ale na D3 muzes krasne videt, jak jsou herni cile komunitou nastaveny na to, jak efektivne hrat MP10 a zpravidla jsou na to pouzity AoE dps buildy s life leachem.
Mne zkratka prijde cely scaling system jako spatne reseni. Zvysovani obtiznosti staty te nuti honit se vyssimi cisly, ale gameplay je ve smes porad ten samy.
Tot muj nazor, kterym si urcite nenech kazit zazitek ze hry. :) Ja si proste radsi hraju na ruzne charactery a chci s nimi byt dobry i kdyz to zrovna neni the best. :)