• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Hehehe Raeva toe spesl pro tebe

RAEVA
    RAEVA --- ---
    joooooooooooooo
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    No uz vidim ty jiskricky v ocich az seti povede peknej zasah a ty moba roseknes vejpul zbytky leti vzduchem a vsude ta krev :))
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    a už chci domůůůů se těšim na tu hru jak malej harant na bonbony :D
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    ale to je složitější :d já pracuju na mackintosh ale mam vedle i pc na trochu jinou práci pro trochu jinou firmu :D a na pc teĎ jsem tu na nyxu a na mackintoshovi dělam ten katalog :D
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Nepotrebujes flas ke sve praci ? to lol no..
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Tak to tak studuju ten dementni Templar je spis jak nakej prajst :))
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    TAJEN: no na to se můžu podívat až doma tu v práci mi tam skáče adobe blablabla protože nemam flash a nemůžu ho do pc stahnout bo nemam práva a admin je lakomej :D
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    držtička je dobrá :D
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Jinak tady to mate si se skilama.. :) http://www.playrequiem.com/game/jobSkill.aspx
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Ta drsticka tady je spesl pro Raevu abysji melo ocem zdat :))
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    se mi tu v práci všechno sere kurváááá :D
    RAEVA
    RAEVA --- ---
    jo s tim ti neporadim vůbec nevim o co go :D
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    RAEVA: Neboj beztebe klan nezalozima :)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Int je asi na vic many :)) Mno tak za tu sumonku sem nehral jo az tet sem zistil ze 1 job si vybiras uz pri tvorbe postavy omg :)) Jo emotyicony sou v radce chatu vedle toho A vpravo :)) Stim DNA sem blbnul kdysi tet sem to taky zatim nechal nevim jestli jet dal toho Defendera nebo si udelat templare odzacatku :))
    RAEVA
    RAEVA --- ---