TAJEN: Treba za maga me tera bavila vic, je pravda ze melee tam bylo slabsi. Oproti tomu treba raiderz byl v melee skvely. Ale ten system boje neni to co mi tam vadi, naopak to je prave to jedine co me na BDO lakalo, super revolucni neni ale hodne zabavne hack'n'slash urcite ano, ale nedokazal jsem se prenest prez tu hromadu "typicke asijske mmorpg" bullsh*tu viz. seznam nize, urcite bych si vzpomel i na dalsi. A presne tohle me stvalo i na Tere a hromade dalsich titulu, jen s kazdym dalsim jsem asi mene ochotny to prekousnout jen kvuli combatu a par zajimavym mechanikam. Je popravde skoda, ze u tehle velkych vychodnich titulu nejsou treba schopni trochu vic poresit lokalizaci od priserneho prekladu a dabingu az po doladovani a upravy nekterych typicky asijskych systemu ktere nejsou v US/EU prilis popularni - grindova narocnost a predevsim RNG. Asijsky trh miluje gamble a casto sklouzne k systemu luck over skill coz je pro me vzdy duvod se takovemu titulu vyhnout. Ja uprimne nenavidim i to klasicke upgradovani equipu do +X s sanci Y% na zniceni predmetu (vetsinou obejitelne predmetem z cash shopu samozrejme) a to ma v nejake verzi take temer kazde asijske mmorpg.
77WHITE: Nojo mass pvp ktere temer nikomu nefunguje a stava se jednim velkym lagem je takovy odkaz Lineage II tam to bylo dobyvani hradu s 5fps neoddelitelnou soucasti herniho zazitku.