• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    Kde všude jste hráli, texty, fotky, doporuceni, rady, varování..
    rozbalit záhlaví
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    VIRIK: mno ted co snizili velikost expu pro dosazeni levelů po 56 uz to vcelku jde ale kdo dodelal 60 a vejs este pred Kamasvilou grindil opravdu hodne .. Kupodivu zvecili prisun expu i pro lidicky cose zabejvaj jen craftem neni to oc ale malilinko to znat je :-) " finalni level " je dost zavadejici.. este sou tam stale ty lvly skilu pro lvl 80 ?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: já (a nejen já) třeba v Black desert progresujeme finální level třeba měsíc. Vyšší klidně déle, na nějaký 60tky se lidi dostávají fakt hooodně dlouho.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A jestlipak vrátí skilltree a Soulshard pytliky? Osobně se obavám, ze jen daji Vanilla mapu a questy a tím to hasne, takže to bude Vanilla EZ mode. Nedovedu si představit, ze by dnes někdo byl ochoten progresovat týden z 59 na 60 :-)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ELIDOR: Vidis tak tohle je treba neco co ja jsem nikdy ve vanilce nezazil protoze proste guilda byla dokonale sehrana, na kazdy raid bylo nekolik nahradniku a ze by se raid musel odvolat se stalo snad jednou kdyz byl raid leader v nemocnici. Naopak kdyz jsem pak hral ve vic casual guildach a jednu dobu v riftu sam raid leaderoval tak byl problem poskladat i tech 25/20 lidi. Takze ono je ve vysledku jedno jestli mas raidy pro 20 nebo pro 40, zalezi jak je ta guilda stavena.
    Ale hlavne uz i ze me je dirty casual takze proste ta nepravidelnost a jiste potize se obevuji i na me strane a tezko si na ne pak mohu stezovat u ostatnich. A bojim se ze podobne to ma naprosta vetsina co na ty vanilce byly zavisli takze si o tom uspechu toho revivalu nejsem zas tak jisty, vanilku nehraji studenti kteri maji spousty casu, vanilku chteji hrat ti kteri ji hrali tenkrat a ti uz jsou na tom dnes trochu jinde a nejsem si jisty kolik jich bude mit cas na osmihodinovy raid...


    ELIDOR: Sakra ted me mrzi ze jsem mel tesne pred vydanim BC pauzu protoze jsem planoval reroll na drenaie takze jsem o kill Kela prisel. Pak jsme meli jeste par uspechu prave behem BC a pak uz nic. Kamarad me tahal do svetove progress guildy behem pand, ale kouknul jsem na rework talentu a nejak me to odradilo.


    TRAGED: No potreba, ne ze by se nehodili, ale do dungeonu to pusti maximalne 25/10 zatimco ve vanilce maximalka byla 40. Popravde 25 a 40 mi nikdy neprislo jako nejaky dramaticky rozdil, je tam vic lidi co to mohou posrat ale pokud to neni nejaky boss s jedna chyba a wipe mechanikou tak tech 40 ma vetsi toleranci kolik lidi muze pochcipat a stale to pujde dat. Behem wotlk bylo nekolik bossu kteri byli podstatne obtiznejsi na 10man nez 25man protoze v deseti proste nesmel zarvat ani jeden.

    Ale zas... tak si rikam kdybych fakt chtel raidovat a farmit reputace a gear tak proc se nevratit k Riftu. Je zadarmo, PvP je mi sumak a raidy a hlavne character building a komplexnost roli ma Rift mnohem dal nez kdy wowko melo.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Vanilla hlavně byla o Obrovských raidech. Pokud se nepletu, tak dnes už v novych raidech tolik lidi neni potřeba.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    pěkný článek popisující co vše stálo za vstupem do Naxxu .. https://www.wowfan.cz/clanek/naxxramas-40-byl-to-opravdu-nejtezsi-raid
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    btw jedna statistika ..
    Před The Burning Crusade datadiskem bylo na amerických serverech téměř 900 000 hráčů, kteří měli své postavy na 60. úrovni, což je relativně dobré číslo. Pouze 900 guild na světě dokázalo zabít v Naxxramasu jednoho bosse (je jedno v jakém křídle to bylo). A kolik guild dokázalo kompletně vyčistit Naxxramas, zabít Kel’Thuzada a užívat si celosvětové slávy? 23! Ano, čtete správně. 23 guildám na světě se povedlo zabít poslední bosse. To znamená asi 1000 hráčů, kteří zabili Kel’Thuzada, což je méně než 0.1% všech hráčů, kteří v té době měli 60. úroveň.

    takze tak ... srovnejme to s dnesnima dungama na par minut :-////
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    WOLFGAR: tak on byl problem v tom, ze aby se vytvorila stabilni secvicena 40 man grupa .. tohle byl asi nejvetsi zdroj narku .. a imho se to bude opakovat :)
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    WOLFGAR: souhlasim, BC jsem miloval a bude mi hodne chybet Outland (jsem fanatik do delani reputaci) a hlavne Draeneiove jako rasa
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    JANDOS: Tam asi zalezi kdo jak hral no, ja v dobe vanilky byl v top progress guilde takze o me vanilla byla opravdu primarne o raidech a vse co se tam delalo okolo melo nejakou souvislost na raidy jako farmeni rezist gearu. Uplne si nejsem jisty co dalsiho se ve vanilce jeste dalo delat, co se tyce tech vedlejsich aktivit tak to je prave rekl bych spis znakem novejsich expanzi. Vanilka mela raidy a pvp pricemz to druhe vetsinou znamenalo hrani tri mesice nonstop grand marshal / warlord farmy.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    WOLFGAR: Ale vanilla nebyla primarne o raidech. 90% lidi v ty dobe nikdy nebylo v zadnym raidu a stejne je ta hra ohromne bavila. Raiding simulator se z toho stal az o x let pozdeji.

    Jinak souhlasim, ze je to ted zbytecny resit kdyz to nevyjde urcite driv nez za rok.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ELIDOR: Uvidime jak to pojmou, zatim ani nevime jestli navazou na posledni patch pred BC nebo udelaji nejakou progresi. Ono nostalgie naseptava cela vanilka byla skvela ale kdyz zacnu vazne vzpominat tak se nasly raidy ktere jsem uprimne nesnasel. MC bylo zabava tak trikrat a pak uz zacal lezt ten trash na nervy i otrlejsim jedincum. BWL jsem mel fakt rad skoro cele ale AQ bylo take neuveritelne zdlouhave s par dobrymi bosy utopenymi v mori trashe a Nax jsem mel rad i kdyz mel sve mouchy. A ted je otazka v jakem stadiu to pusti a co se bude chodit a jestli treba neplanuji vydavani dalsiho noveho contentu jen ve stylu starych 40tek.

    Takze jeste je to za dlouho a kdovi jak to bude. Ja osobne si myslim, ze BC je podstatne lepsi nez vanila tak me to zas tak nelaka. BC konecne resi naprostou vetsinu kritickych problemu z vanilky, ale zaroven nema problemy dalsich expansi, zjednodusovani atd.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ELIDOR: Zkus se zeptat az to bude skutecne aktualni.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    zvažujete někdo wow vanilla?
    Blizzard oznámil World of Warcraft: Classic s vanilla servery
    http://www.zing.cz/novinky/38518/blizzard-oznamil-world-of-warcraft-classic-s-vanilla-servery
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Obcas je treba odpocinout od bdo takze for fun jen tak lognu Divizi... achjo skoda zeta hra jak vypada ted nevypadala hned kdyz to tenkrat pustili :-( ten novej system nasvek to je desne navykovi navic ty odmeny ve special bednickach sou fajne :-)
    Tom Clancy’s The Division® : 1.8 Free Update - Resistance Reveal | Ubisoft [US]
    https://www.youtube.com/watch?v=Addk7cl5smg
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    hohoho ohlasen navrat k puvodnimu wowku ... tesim se jak maly dite
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Tak to ze populus srovnava dve neprilis podobne hry neni nic noveho, dokonce ani to, ze pak ta hra ktera je vnimana jako horsi z tech dvou totalne vyhori. Overwatch se srovnaval s Battleborn a pro druhy jmenovany to nedopadlo dobre i kdyz porad tvrdim, ze battleborn byl mnohem zabavnejsi a lepsi hra nez repetivni overwatch. Warframe si za to srovnani muze trochu sam diky tomu nacasovani "open world" rozsireni. Ale souhlasim ze warframe proste nejde prirovnat skoro k nicemu, je to hra zcela postavena na skvelem combat systemu a ten grind je tam jen jako takova motivace. Od doby co jsem psal minule jsem mel moznost si destiny 2 vyzkouset a popravde nechapu co je na tom zabavneho, mozna je to u me uz obecne dost velky level mmo unavy nebo fakt ze me nebavilo ani zminene borderlands a Division ale grind je tam stejny a combat samotny je nuda, ja si pod pojmem fps kde ma clovek dobry pocit ze zbrani predstavim treba noveho Dooma nebo poslednich par dilu Wolfensteinu ne hru kde mam pocit, ze se vzduchovkou pul hodiny snazim zastrelit slona. Ale asi to bude osobni preference, hodne lidem ta houbovitost u FPS tohohle typu nevadi, je pravda ze i warframe ma sve tuhe bossy ale tam mi ty souboje proti nim vzdy prisly takove dynamictejsi coz zas z velke casti dela ten pohyb, skilly a melee.

    Jinak k Destiny 2 tam je momentalne nejvic stiznosti na to ze veskere vizualy co byly v jednicce soucasti hry jsou momentalne monetizovane. Coz u hry kde modifikovani vzhledu vlastni postavy je velkou soucasti obsahu je prinejmensim dost pochybne. Jestli nekde to srovnani s warframe chapu tak je to v tom business modelu kde je warframe skvely priklad feroveho f2p napric zanry oproti tomu Destiny 2 razici moderni trend zaplat nam a pak plat dal... neni se co divit ze po tehle strance to lidi srovnavaji a pro Destiny je to srovnani vic nez nelichotive. Vetsina podobne opulentne nenazranych producentu totiz rado argumentuje tim, ze jsou hrozne chudi a vubec by nebyli schopni se normalnim prodejem hry bez vsech dalsich s*acek okolo uzivit a kdyz se pak objevi obrovsky projekt takove kvality jako je warframe a je f2p a to jeste velmi slusne tak jim tuhle ufnukanou retoriku vzdy pekne podemele.

    Jo jeste jedno srovnani bych mel.. jak jsem si vyzkousel Destiny 2 a nebavilo me tak jsem z toho dostal chut na warframe a zas hraju, musim uznat jestli to ma nejakou nevyhodu vzdy se do toho dostat po delsi pauze je trochu narocnejsi, ale vytahl jsem svuj nejlepsi frame a uzivam si openwordu alespon prez den a i kdyz ta mapa neni nijak megamonsrtrozni tak to narozdil od tech zminovanych koridoru v Destiny opravdu open world je. Je tam trochu znat ze je to takova prvotina a zkouseli co pujde a co ne a slo by to udelat i lepe ale o to vic se tesim na dalsi podobne mapy klidne i z nejakych zajimavejsich prostredi.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    VIRIK: diky za info.

    Ja Warframe mam hodne rad, vracim se k nemu vzdycky po case a ted jsem s MR23 v obdobi, ze dalsi vaulted itemy budou ty co uz nemam, takze mam chut se k tomu vratit.

    Destiny sem hral betu, a nemuzu si pomoct, ze mne to prislo nezazivny a zvlastni skoro az nudny a nechapal sem orgie vsech lidi jak je to super.

    Borderlands zboznuju a nechal sem v tom taky moc hodin, ale na zaklade dojmu z Destiny bety se to nedalo srovnavat. Budu teda verit, ze to za to stoji, a az dohraju ostatni resty tak se na to podivam.

    Doufam jen, ze tou dobou nebudu pozadu oproti ostatnim hracum a pujde chytnout vlak s gearem a podobne, anebo ze do toho clovek nebude muset nasypat 60$ zakladni hra + x dalsich za DLCs.

    Marketing a monetizace se mi dost vadi tady ty season passy kdy se prida jedna mapa za cenu x dolaru, a po 2 letech vydavani contentu celkovej bundle stoji kdovi kolik.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PEDROBEAR: když tak to trochu rozeber

    CO se týká mne a Destiny 2. Předběžně, první dojmy.
    Strašně mne nasral jejich marketing a jejich fanoušci. Protože se furt vytahovali a porovnávali to s Warframe. Ten já miluju, takže možnost si koupit z toho samýho druhu her hru od lidí co dělalo HALO byla jasná volba.

    Mno a nasral jsem se, protože je to něco naprosto jinýho a lidi co to staví proti sobě ať upadnou hlavy.
    Herně by to Wfr neolízlo ani paty, tam to prostě neobstojí. Protože je to úplně jiný druh hry. Je to FPS z konzole, vyspělá hra s velice dobře udělaným příběhem, hudbou, dabingem, krásnou atmosférou. Skvělá grafika tu je, jsou to pohledy do krajiny, skutečně krásné scenérie, kterou ale nikdy neprozkoumáte, protože se vydáváte jen "velkejma kaňonama", kde když uhnete z cesty nic není, je to jen větší koridor, co spujuje různě zamaskovaný velký arény mezi sebou (a vzhledem k propadům FPS na těch cestičkách soudím, že to zakrývá loading v pozadí), potěmkinův open world. I s výrazem otevřené mapy bych hodně brzdil.

    Marketing to opět mrdá - ono to není špatně dělaný, ty mapy, ale není to open world jak jsme zvyklý od roku 2010. Teda takhle v tý době mohl taky vypadat, ale na tehdejších konzolích (dnes už je na nich ale i Horizon nebo Wildlands). Já si třeba ve Wildlands jezdil jen autama a motorkama a nepoužíval rychlocestování a to byl skutečně open world a ty výhledy nebo i objevení třeba opuštěnýho hrobu v lese... nebo i stačilo jak listnáče vyměnily smrky a změnil se i biom pod nima.

    Grafika jinak.... no, když se kouknete na detajl, tak je to velice hrubé, pár polygonů přetáhnutejch nějakým tím kvalitním shaderem, detajly nic moc. Modely stromů se opakují docela často, mají jen malou velikost nebo jsou jinak otočené.
    Design úrovní... ehm, je to průměr.. a když objevíte schodiště a vyrazíte po něm nahoru... nenajdete nic, ani pozici pro odstřelování. Prostě je tam nějaká místnost, k ničemu. Místa kde se bojuje nebo proti komu jsou jasná, místa kam můžete vyskočit a s někým bojovat taky, je to daný, ten zbytek tam jen zabírá paměť a výkon. Pokud je někde něco skryto, je to skryto stylem nahá černovláska se snaží vypadat nenápadně uprostřed bílého, čerstvě zasněženého pole. Uprostřed dne, v plném slunci.

    Navíc je to vlastně... nezávislé na prostředí. Oni ho jsou schopni udělat hezky, ale jsou to jen kulisy, není funkční. Když je někde napdane že by hráč měl dělat velké skoky, nějak tam naskládají velké bloky a vypadá to tajemně a mysticky... ale je to tam jen proto, že máte dělat velké skoky a mít pocit, jak je to velký.

    Já teda nevím, kdo dělá tomu marketing a cpe pak hráče pičovinama, včetně toho, že je to nejlepší, není.
    Píšou skvělej pocit ze střelby... já nevím, ale asi nikdo z nich nestřílel v nějakym gunpornu, u mne třeba Division, Wildlands, snipera... proti tomu je to comicsové střílení. Ovšem pozor, zatraceně dobré comicsové střílení... i když jednodušší než v Borderlands. Občas sleduju, že mu dám hlavičku, i když jsem mířil krapet mimo, možná to fakt bude i na PC lepší na gamepadu.
    Hub, kde se potkáváte s ostaníma je minifarmička, ťakové malilinkaťé místěčko, až jsem si říkal, že to si nejspíš dělají prdel. Tam použili asi tolik invence co dává do svých proslovů Ovčáček.

    Jak píše v Levelu Ryneš, koho bavilo Borderlands 2, toho to bavit bude. A hodně. A teprve až on to správně zařadil. Mezi tyhle hry patří. A tam skutečně patří mezi ty dobré (subjektivně podle mne to tak dobré ale jako Borderlands není, ale to je proto, že tenhle druh sci-fi a humoru mi sedí víc než epické Sci-fi, kde jste vyvolený). Je to lepší než Gears of War 4, tam se jim určitě je podařilo pokořit. Taky Call of Duty z budoucností a podobný hraní. Tam to skutečně vede.

    A teprve teď se dostáváme k tomu, co tam je fakt dobrý. Je to FPS. Má to RPG skily. Malinko jich je a jsou OP. Ale je to úžasně hratelné. Koop je perfektní. Eventy jsou vlastně zábavný. Lidí je tam plno a chtěj hrát. Prostředí jsou hezky udělaný. Skvělej zvuk. Myslím, že další rozšíření (ten potenciál je obrovskej) budou výborná. Atmosféra je pohlcující. Když to zapnete, vydržíte tam dlouho.

    Ale jsou v tom poznat peníze. Ne na tom, jak to všechno vypadá, ale na tom, že autoři si moc vyskakovat nemůžou a všechno dělají na základě toho, že mají velkou investici a tu musí vrátit.



    Destiny 2 tak jak je nabízené marketingem a opěvované hráči: WTF shit 1/10 (s tím, že každý kdo to srovná s Warframe, by měl být odvezen na sibiř).

    Destiny 2 jako evoluce comicsových dobrodružných vymazlených FPS s pár RPG prvky: 9,5/10
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    PEDROBEAR: pro vysvetlenou - nekde sem videl video ze contentu je spousta ale clovek nema vubec duvod tam chodit.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    REFLEX: to budes hrat tyden a pak nic co delat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam