ahoj zlatíčka, díky všem za reakce na mojí poslední prosbu. Sice se nikdo nenašel, ale aspon jsem díky vám přehodnotil celý svůj postoj a ono "přechodové" řešení (obrázky, OCR, validace, geolokace, atd.) jsem založil na systému, který jsem schopen zvládat (ServiceNow). Tudíž ještě jednou díky.
Teď přicházím s ryze WP problémem a to konkrétně tím, že se mi z WooCommerce občas nepošle email. Znám WC jen zběžně, správcovsky, jde tam nějak rozumně nastavit debugging abych zjistil proč to tak je?
Jinak verze WP 4.3.21, WooCom 2.4.10... vim, ale nemám jak pořádně prověřit, že všechnno bude fungovat po přechodu na nejnovější verze (je tam strašně moc customizací, custom pluginů na velkoobchod, atp)
A stalo se vám někdy že vám systém vygeneroval pro dva zákazníky stejná čísla faktur ve WooCommerce?
Nevim jestli je řo přímo ve WC nebo to dělá ten plugin WooCommerce PDF Invoice (2.1.6), ale je to zábavný ... ;-)