• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • zobrazit sekci
    Klubík pro příležitostné hraní Dračího Doupěte

    Hrajeme!

    Příběh se vytvoří během hry - pište dlouhé příspěvky, reagujte na ostatní, vstupujte i do minulého děje, připisujte detaily.

    Pro hody kostkou pouzivam tenhle roller: http://www.brockjones.com/dieroller/dice.htm , ma historii aktualniho hazeni a je univerzalni (a pomoci cookies se daji ukladat spesl hody, coz se hodi pro souboje - nemusite pocitat plusy a protivniky)


    Vypravěč: DnF

    GAF: Rudovous: Člověk/trpaslík, Učil se lesní moudrosti u hraničářského mistra, ale odešel do lesů. Dd té doby hraničář na přechodu přes hory do severovýchodního lesa. Obratnost a inteligence jsou dominantní vlastnosti. Má obyčejný krátký meč, a luk se speciálními úpravami které sám vymýšlí a zkouší posledních pár let na průsmyku. Kromě věcí na cestu má peníze které ve městě vydrží na týden, a několik malých artefaktů a polo/drahokamů z hor co půjdou prodat.
    Lesní dovednosti:
    *Chůze lesem (OBR)=5 +3/36. Pasivní. Při chůzi lesem nemusí dávat pozor na cestu, a může se rozhlížet po lese. Cestovní rychlost je stejná jako kdyby šel po cestě.
    - Nebezpečí (4) pasivní - pokud se v dosahu vyskytuje nebezpečí, zvířata, cizí osoby, nebo z jiného zdroje, při úspěchu bude mít tušení kterým směrem a přibližně jaké nebezpečí hrozí. Nemá kritický neúspěch.
    - Kudy (4) Po krátkém soustředění (5 minut) je schopen přibližně určit nejvýhodnější směr cesty divočinou aby se vyhnul překážkám. Dosah je 3 míle v normálním lese. Pokud je na místě dobrý výhled +2 bonus, a dosah kam vidí.
    - Tiše (5) pokusí se jít úplně tiše. Pokud se povede, jeho krok po trvání není vůbec slyšet. Musí přitom sledovat kam šlape, a rychlost je snížená na normální chůzi lesem. Trvání do přerušení, max 1 hodinu.
    *Maskování (OBR)=5 +1/12. Obecné maskování v přírodě. Základní obtížnost v lese je 3, doba provedení 10 minut, trvání do zrušení. Ve městě se dá použít až od úrovně dovednosti 4, s postihem 3. Bonus dovednosti se dá použít i jako bonus pro nalezení zamaskovaného nepřítele.
    - Splynutí s okolím (3) Pokud se podaří, během jedné vteřiny hraničář splyne s výrazným objektem typu skála, kmen stromu, pařez, apod. Pokud není k dispozici takový objekt, je obtížnost 5 a musí zalehnout aby se mohl pokusit o splynutí. Past na objevení nepřítelem je tak velká jako rozdíl hodu na úspěch, past je na OBR+INT. Trvá do objevení, max 10 minut. Po dobu splynutí se hraničář nesmí hýbat a dělat pohybově náročné akce.
    *Stopování (INT)=4 +2/30. Má pasivní bonus na nalezení stop +2.
    - Najdi stopu (3) Pokud ví, že stopa je někde poblíž, může se pokusit soustředit na hledání stopy. Rychlost postupu je poloviční než obvykle, a nemůže přitom použít jinou dovednost. K nalezení stopy má po dobu soustředění navíc bonus +2. Trvání do přerušení nebo do tmy.
    - Drž se stopy (4) Soustředí se po asi 50 kroků úplně na stopu, po tuto dobu nevnímá okolí. Poté ji nemusí sledovat a jde po ní automaticky, může plně sledovat okolí a používat jiné dovednosti. Trvání do přerušení nebo do tmy.

    MISA_PES: Mikoláš: Člověk, vesničan, druhorozený syn sedlákův, kovářské nadání, má meč po otci, běžné oblečení a výbavu na cestu, a něco peněz s kterými vydrží tak 14 dní ve městě. Nadání hlavně ve vlastnostech těla, dobře stavěný a zocelený prací na vsi, obratný.
    *Boj:
    - Krátký meč (SIL/OBR)=5 +1/12 běžná amatérská úroveň. Žádný trik. Obrana 0
    - Otcův meč: Krátký meč, vlastnosti: síla Dědictví. (V případě kritického neúspěchu otcova vůle zasáhne a přidá bonus +1 který pomůže zachránit se. Leveluje s Rudovousem.)

    - Beze zbraně (OBR/ODL)=4 +2/30 Praxe vesnických rvaček. Obrana +1
    - Zmatení nepřítele (3) - dvakrát za sebou útočí jen na oko (i při zásahu se nepočítá zranění), pak může zkusit útok mimo protivníkovu obranu.
    - Pravý hák starého rychtáře (4) - pokud se povedou dva útoky v řadě, a přitom nedostat ránu, může se pokusit zasadit extra silný pravý hák, pokud se povede automaticky zasáhne, cíl nehází na obranu, a ke zranění se připočte k6/2. Pokud se nepovede příští kolo neútočí. Kritický neúspěch - příští kolo se nebrání ani neútočí.

    ROBIN_SNNS: Lina: Sirotek, malé dítě co hraničáři zachránili, pochází od lidí co přišli do jižních krajů přes hory, ale napadla je divoká stvoření ... Lina si z toho období nic nepamatuje ... pak ji vychovali ve vesnici v rodině Griwen, kořenářky co bydlela za vesnicí u lesa. Odtud teď odchází do města s nůší sušených hub pro nějaké kupce, a s dopisem co má předat. Griwen ji naučila něco kořenářských dovedností, a umí standardní ženské hospodářské dovednosti - vaření, umí to se zvířaty, atd.

    * Bylinkářství (INT/)=5 +1/12.
    - Vyhledej byliny (3)
    - Lektvary (3): Základní obtížnost 3. Za vybavenou varnu bonus +1. Za vaření na ohni obtížnost +1 - může kompenzovat táboření.
    -- Modifikace:
    - čaj (+0) Vlastně prostý čaj.
    - tinktura (+2) Je potřeba kořalka, prodlužuje čas výroby 3x, trvanlivost 10x.
    -- Předpisy:
    - Posilující (+0): suroviny se najdou téměř všude. Odbourá 10 bodů únavy těla a 5 bodů únavy mysli. Příprava 15 minut. Zkazí se za 3 dny.
    - Rány a zranění (+3): suroviny z hor a bažiny. Obvaz napuštěný výluhem zvýší hojivost, a pokud je možnost nemagické nákazy, snižuje ji o 2. Příprava 3 hodiny, Zkazí se za den.
    - Proti nemocem (+2): suroviny z louky a z jehličnatého lesa. Každé použití v rozsahu max. 6 hodin zvyšuje o 1 pravděpodobnost vyléčení nemagické choroby. Pak po 6ti hodinách zase klesá. Příprava 15 minut. Trvanlivost 6 hodin. Max. bonus je dovednost bylinkáře +2.
    * Čtení (INT)=5 +2/11.
    - Luštění rukopisu (3)
    * Smlouvání (CHA)=3 +1/20

    Současní vážní zájemci o účast na hraní (ID):
    ROBIN_SNNS
    KATHY_

    GAF


    Současní zájemci o činnost GM:
    DNF (pokud nebude nikdo jiný)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam