• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    ALESH
    ALESH --- ---
    FALLENANGEL: tata tam ma nejaky co tam pasuzjou, uz asi 30let :)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Máš přehled, co se v tom používá za svíčky? To už musí být s redukcí, ne?
    RSZ
    RSZ --- ---
    AXTHEB: navic u nosny roury nerovnomerny sjizdeni pneu, a nerovnomerna zatez vozovky (coz nevadi tak akorat u vojaka, hasice nebo dumperu), hluk ventilatoru a to ze ventilator zere vykon..
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Padesátsedmička polokabrio je jeden z mých favoritů.
    http://veterani.webovastranka.cz/wiki/article/Tatra%2057a
    ALESH
    ALESH --- ---
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JESSE_MORENO: no ze chlazeni vzdychem obcas nestaci, mnohovalec je drahy a zere a nosna roura je proste draha.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JESSE_MORENO: 603 jsou ještě suprově laciný. Tatraplány, T87, T97 a takový věci jsou větší masakr... :(
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Tohle je taky Tatra:


    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PALEONTOLOG: abych pravdu rekl tak o tatrovkach jeste tak moc nacteneho nemam ale jak rika Jeniik mam taky pocit ze ta vrtule tam je normalne napojena primo na otacky motoru a ne na odfuk spalin.... ale treba jsem mimo :o)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PALEONTOLOG: hej asi si nerozumíme, ale:

    1) Chladicí vrtule rozhodně není roztáčena výfukovými plyny
    2) Jedině přeplňováním můžeš radikálně zvýšit výkon, jenže tím také navýšíš odpadní teplo v poměru k rozměrům motoru.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO:
    JENIIK: jsem Vás tady zanedbal, v temnotě tápat zanechal ;) inu moje myšlenka byla prostá, proč přeplňovat válce, když jsou jiná hejblata, která napomáhají hnací jednotce k výkonu a krouťáku.. přeplňovat válec benzínem mi přijde jako první důležitej zásah do konstrukce a nebo poslední vypocený zoufalý čin.... a u tatrovky spaliny už funkci mají, kdyby se imho chtělo, uchladit by to šlo
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: s něčim robenym na koleně, pravda TVR to asi nebude, bo to byli vždycky interierovi maniaci, ale něco z tohodle gardu prostě.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BULHI: pravda :o) no ja to chapu jako spis tu spartanskou cast :oD
    BULHI
    BULHI --- ---
    dyt ja nerikam ze vypada zle, me se ta krabice misto palubky docela libi :D
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: tak s cim to mam srovnavat abych poukazal na to ze vzhledem k moznostem a dobe ten interier nevypada na te zmensenine az tak zle :o)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: jenže GTRko je závodní stroj, že ;-)

    A pochybuju, že by tatra měla kokpit z Alcantary a karbonu. Ne, fakt bych to nesrovnával se superstrojem Gordona Murraye s pořizovačkou milion liber.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: nu dobra ja myslel McLaren F1 GTR...

    Mrkni na tohle video http://www.youtube.com/watch?v=OFLQAEiO7xo 1:34
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: McLaren bych sem FAKT netahal ;-))

    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BULHI: tak vem si ze to predstavili 1991 takze pravdepodobne na tom delali tak dva roky, je to jen prototyp a celkove tatra s tema interierama uz od modelu t613 nebyla kloudne... na ty pomery mi to takhle z dalky pripada jako docela peknej interier :o))) a navic mrkni jak to vypadalo treba v mclarenu a podobnych supersportech tech let....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam