• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYCHOPATOLOGMortal Online
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: tak vypada to, ze ten zacatek bude trosku harcorovejsi, je to tak cely staveny, ale treba pak na vyssich levelech, az budes mit nacviceny ty skilly, tak vyroba zbrane nebo zabiti nebo info ozbranich uz budfe rychly a bezny. me tam strasi to, ze kdyz te nekdo sejme, tak ostatni muzou o vsechno okrast tvouji mrtvolu, to muze nekdy pekne nasrat:D
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: Subojovy system bol relativne podobny Mount&Blades. S tym, ze tam este bola stamina, tj. pocase sa clovek vycerpal. Co v praxi znamena - vycerpal sa dost rychlo (ale mozno sa to casom lepsi). Ono aby som ludi moc neodradoval - tu open betu som hral mozno mesiac ci dva dozadu, takze nevylucujem, ze to je uz dnes kusok lepsie. Ale jednoznacne tam mali este hafo co vylepsovat a podla informacii na forach, tam v podstate vobec neboli implementovane niektore z tych zaujimavejsich featur.

    Ale pre predstavu - vytvorite si postavu a objavite sa pri zvolenom meste. Mate dake handry a nieco co je univerzalny tool na tazenie a vlastne aj bojovanie, tento sekero-krompac je neznicitelny a primarne to je vlastne noob tool. Zaroven je to esencialne vybavenie, ktore je mozne ukradnut (tj. ked sa najde swina mozete si robit novu postavu).

    Primarnym zdrojom penazi a veci je gather s sekero-krompacom, tj. najdete skalu/strom mimo mesta a sekate, zlepsujete skill a zbierate veci. Problem je trosku to, ze nie je jasne, ktore stromy/kamene su tazitelne (takze si v uvode pekne pobehate) a pri poslednom update - po ktorom som to zabalil sa stromy dali nejako "vytazit" tj. clovek to mohol skusat, ale zisk bol minimalny. To uz bolo na mna trosku moc, lebo to posuvalo ziskanie uz len zakladneho luku niekam na hranicu x hodin hrania.

    Pri troske stastia si zbastlite zakladnu zbran - teda luk, alebo nejaku rucnu. Pricom zistite ze sa tieto zbrane az neuveritelne rychlo rozpadaju (realne tusim 1.5 kurata a drevene kladivo bolo kaput). Btw stvoril som si celodrevene kladivo, ktore uspesne fungovalo ako nahrada za sekero-krompac. Luk fungoval dost komicky, kedze som na zakladnom skill lvli strelil tak 5 metrov pred seba a na sundanie sliepky potreboval tak 10 sipov.. Btw aj ked zbastlite vy osobne zbran, pripadne x zbrani - neviete o ich kvalite absolutne nic (treba nato extra skill a ten som nemal). Co je podla mna divny stav..

    Ako pozeram, je to uz dlhy prispevok, tak tu nebudem rozpisovat vsetko. :) Ak niekto hra aktualnu betu a niektore veci sa radikalne zlepsili, budem rad ked ma opravi. ;)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: ´hm, to je skoda, podle clanku a traileru to vypada fakt pekne. zajimal by me ten soubojovej system, jestli je to treba jako v dark messiah of MM nebo mount&blades?
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Ako hral som chvilku open betu a musim povedat, ze sice napady maju pekne, ale k tomu aby to bolo realne v hre to ma este dost daleko. V niektorych smeroch to s tou hardcorovostou vyslovene prehanaju. Vznikali tam paradoxne az komicke situacie (napr. kura v meste sa holymi rukami nedalo zabit a vela dalsich). Takze drzim palce, ale z toho co som v bete videl - dakujem, ale nemam momentalne zaujem.
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    kdo o tom neslyšel a nic neví

    docela dobrý, dvoudílní článek na mmogames.cz

    http://mmogames.cz/kategorie/clanky/mortal-online-spousti-se-open-beta-1-cast-pocatecni-seznamovani-293/
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam