• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    Informace o grafických kartách nVidia - benchmarky, recenze, zkušenosti, přetaktování, chlazení, ovladače, hry, akcelerované aplikace.
    Cyberpunk2077 - technická stránka a nastavení, gameplay. Důvodem je svévolné a neodůvodněné omezení přispívání moderátorem do původního fóra.

    PhysX
    CUDA, vývoj

    Ovladače: nVidia download

    NVCUVENC dll download

    Trolling, OT a napadání se odměňují zahnutým ovocem.
    rozbalit záhlaví
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: Kdyby byla tak za 14, joj, to by bylo maso. Jenze jde o jedno - o prodeje. A prodeje nvidii rozhodne neohrozi ten megafail v podobe urvanych 290tek s nepredvidatelnym vykonem.... Domnivam se ze do prichodu nereferencnich radeonu se s cenama nehne.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Gtx 780 Ti prichazi s vykonem nad Titanem ale taky za peknej balik 17k s dph a nesmime zapomenout podekovat CNB za posranej kurz koruny. Jinak mohla byt ta o 1-2k levnejsi.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Capture pro HDMI je celkem draha, ale stojí to za to, díky oddělení fyzické a SW vrstvy.

    Kvalita encoderu Intel, tak většiny karet stojí za staré *** Nvidia CUDA H.264 je porad nejlepsi encoder pro lidi bez licencí :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: jo taaaaaak, neco jako pridavna grabbovaci karta. No to jaksi nejde, protoze ty ty data muzes s nizkou latenci a rezii dostat jedine pomoci low level nvapi prave z te karty, co ten obraz renderuje a ta karto to api musi umet :) Jinak duby si chtel koupit screengrab kartu, ktera to bere z DVI, takze tahle moznost obecne je a je to mozna levnejsi nez nova gpu.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    já měl předtím druhou kartu pro physx a CUDA H.264 a nemůžu si stěžovat :)
    A dokážu si představit, že to někoho napadne i pro Shadowplay :/
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Protože je to extrémně levné a né každý má kartu co se shadowplay nemá performance problémy :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: Proc bych mel prikupovat grafiku za timto ucelem?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Nerozumíš mi, nejde si přikoupit kartu a používat ji pro Shadowplay/Frame dump do GRAM.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: Ehm, cuze? Shadowplay samozrejme funguje jak v SLI, tak s jednou kartou. Stejne jako physx.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    HNIZDO: Male doplneni: Arma3 po updatu skalovani idelani, chod hladky.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jo a je dulezite poznamenat, ze narozdil od physx nebude akcelerace fungovat BEZ SLI.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Pro Capture se to neoplatí. Důležitá je to schopnost dumpovat framebuffer do GRAM a pak na disk.

    Processor 1 ID = 0
    Number of cores 4 (max 4)
    Number of threads 4 (max 4)
    Name Intel Xeon E5450
    Processor 2 ID = 1
    Number of cores 4 (max 4)
    Number of threads 4 (max 4)
    Name Intel Xeon E5450

    Oproti

    GTX 660 :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MCKIDNEY: No, afterburner bude pouzivat tu nv metodu capture frame, ale uz nebude pouzivat hw nvenc, takze s afterburnerem muzes porad na fullhd h264 video zapomenout.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: cool takze muzu zustat u afterburneru :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Technicke pozadi nvidia Shadowplay

    Guru3D.com Forums - View Single Post - MSI Afterburner 3.0.0 Beta 16(2013-10-25)
    http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4687310&postcount=61
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Z cervene staje testy hlucnosti R290x
    AMD R9 290X Noise Test Quiet and Uber mode - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=oV5vs27wnCA
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Tak prvni osobni zkusenosti s SLI:

    Ovladace: 331.65

    Arma2 DayZ: nastaveni: rozliseni 1920x1200 scaling 2x, tedy 3840x2400 (supersampling x2). V tomhle modu neni treba zadny AA ani postprocess - off. Stiny, objekty, teren na max. HDR: high. Efekty (blur, dof) vypnuty, v boji jsou zasadne na obtiz.
    FPS 50-70, ve mestech az 20 (vyuziti gpu klesne u obou na 30%). Jinak skalovani se blizi 2x, chod je naprosto hladky i v nizsich fps.
    Znamka:1

    Arma3: Vsechno na doraz, 4xMSAA. Skalovani podprumerne, urcite ne 2x. Ve slozitejsich scenach vyrazny MS. Ale porad vyrazne lepsi, nez s jednou kartou - ze hry zmizel pocit lagu z nizkych fps.
    Znamka: 3

    Metro LL: Vse na doraz, dx11, SSAA 2x, advanced physx hw, Tess high. Skalovani skoro idealni, hladky chod. Znamka 1

    Crysis3: vse na doraz, TXAA 2x. V nizsich fps pod 40 je vyrazny MS, a i pri vyssich fps to obcas neni to prave orechove. AMD gaming evulved v praxi, stejnej technologickej smejd jako SleepingDogs. Ale porad lepsi nez mit na prehrade 15 fps s jednou kartou bez AA.
    Znamka 3

    U zadne hry jsem nemel pocit lagu. Zadne zaseky nebo pady.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mě to nepřijde užitečně bez podpory Twitch, nebo TCP/IP.

    Ale oboje je už na cestě, takže fajn. Natáčení videa se dalo dělat velmi dobře už dumpováním frame z GRAM (4XX)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Jo, 2xGTX670 gigabyte, i7-3770K, deska P8Z77-Deluxe, PCI-E v modu 2x8 Gen3.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam