• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Review: Control is Remedy’s best game yet—and a ray tracing masterpiece | Ars Technica
    https://arstechnica.com/...08/review-control-is-remedys-best-game-yet-and-a-ray-tracing-masterpiece/

    But in practice, the way light bounces as modeled by a full ray tracing pipeline is some of the most impressive stuff I've seen in real-time rendering in years. Full-room scenes benefit from a sense of weight and depth, and this lighting doesn't look insufferably dim, unlike the dramatic-but-iffy lighting model in Metro Exodus. The results are worth the resolution downgrade. I'd argue that the effective resolution and performance with DLSS turned on was somewhere in the 1200p range—clearly sharper than 1080p, and clearly not a perfect pixel match for my 1440p Gsync display.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    VICTIM81: na cb. de rekli jasne, ze v Control DLSS zaostruje a vylepsuje pomerne rozmazanou formu puvodni hry. Upozornuju, ze od poslednich ovladacu je image sharpening na nvidiich k dispozici tez.
    Samozrejme, upscaling ze 720p nebude nikdy pomoci zadneho algoritmu vypadat jako 1440p, a to ani pomoci image sharpeningu, takze srovnavejme srovnatelne.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    k tomu dlss. koukal jsem na to video kde porovnavaji nativni 1440p a 720p myslim upnute na 1440p. a i po te kompresi youtube tam je videt jak to redukuje kvalitu. az to neni pekne.

    zatimco sharpening co ted pridali se jevi na prvni pohled jako mnohem lepsi reseni nez dlss

    It's Over, DLSS is Dead: New Nvidia Sharpening Filter Tested
    https://www.youtube.com/watch?v=dADD1I1ihSQ
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Remedy Entertainment Adds NVIDIA RTX To Control, For Stunning Real-Time Ray Traced Reflections and Global Illumination
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/control-game-rtx-ray-tracing-technologies/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Control mit RTX & DLSS im Benchmark-Test: Raytracing, DLSS und das Fazit - ComputerBase
    https://www.computerbase.de/...benchmark-raytracing-test/2/#diagramm-raytracing-in-control-2560-1440

    Vykon RT v control. RT vytvari stiny i GI, vcetne debrisu. Dosud nejnarocnejsi implementace RT. DLSS skutecne funguje jak ma.
    2080Ti 4K@DLSS, RT na max, cca 40fps.

    2060 1440p, DLSS, RT na max, 37fps.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA GeForce "Gamescom" Game Ready 436.02 WHQL - VideoCardz.com
    https://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-gamescom-game-ready-436-02-whql

    A hromada zajimavych novinek









    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    The Witcher 3 on Switch Hands-on – The Most Ambitious Switch Port Ever?
    https://www.youtube.com/watch?v=QNcHI8mm9gI
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HNIZDO: Ja to pouzival na androidu (Shield Tablet presneji) a je to slusna funkce.
    Latence je priserna kvuli zatizene WiFi, ale to mobilum s 4G/5G vadit nebude.

    Nakonec jsem stejne misto GRIDu od NV pouzival svoje prolomene drivery na GeForce.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Na Gamescomu Nvidia prozradila, že na datacentrum v německém Frankfurtu nasadila grafiky generace RTX a postupně je bude rozšiřovat i na další místa.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GeForce Now míří na Android. Nvidia chceprorazit na mobily - Cnews.cz
    https://www.cnews.cz/geforce-now-android-podpora-gamescom-2019
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Nano-zombíci ve vlajkové raytracingové hře SYNCED: Off-Planet • Eurogamer.cz
    https://www.eurogamer.cz/.../2019-08-19-nano-zombici-ve-vlajkove-raytracingove-hre-synced-off-planet


    VICTIM81: normalni je vydat hru s avizovanymi features. tohle normalni urcite neni. a rozhodne bych byl nerad, aby se to normalni stalo, jakoze vyvojari neco slibi, a pak reknou ze na to nemaji cas. v pripade corsy je to nastesti jedno, to je esport pro profiky, tam neni grafika podstatna. ale stejne to teda nemeli slibovat.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    HNIZDO: to zadny krizovy management neni. to je vlastne normalni vydavani hry z early :D vysla z nej relativne nedavno. ...byt to vlastne neni smesne ale smutne. stejne tak puvodni asseto kdyz vyslo jako 1.0 tak bylo nedodelane na nekolika urovnich. vratil jsem se k tomu asi po roce. to uz to bylo fajn.
    je to vlastne od nich ok ze misto reseni "picovinek" se soustredi na veci vyssi priority, jako nedodelanou hru samotnou. stejne tak z puvodniho asseta udelali velmi kvalitni produkt. takze v tomto vidim potecialni svetlo na konci tunelu. ze ta hra nakonec bude dustojny kousek.
    byt by bylo lepsi nedodelanou hru nevytahovat z early. ale prachy...
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Minecraft, Dying Light 2 či Bloodlines 2 s raytracingem • Eurogamer.cz
    https://www.eurogamer.cz/...-minecraft-watch-dogs-legion-dying-light-2-i-bloodlines-2-s-raytracingem

    Dying Light 2 (pokračování akčního RPG se 17 miliony hráčů)
    Metro Exodus DLC: The Two Colonels (výkladní skříň globální iluminace se zářivým nasvícením)
    Call of Duty: Modern Warfare 2019 (raytracované stínování na PC)
    Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 (raytracované odlesky)
    Watch Dogs: Legion (raytracované odlesky)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    After canceling one upgrade, Minecraft gets another—and it’s Nvidia RTX exclusive | Ars Technica
    https://arstechnica.com/...craft-is-getting-an-official-visual-upgrade-after-all-only-on-nvidia-rtx/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA CEO Calls Buying a Non-Ray Tracing GPUs in 2019 "Crazy"
    https://wccftech.com/nvidia-ceo-gpu-without-ray-tracing-crazy/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    VICTIM81: z PCTfora, je zrejme ze najeli na krizovy management

    - jazdím simracing, zatiaľ jazdíme ako ligu len AC, ale robíme teraz testovacie závody aj v ACC, prakticky celé leto ideme len ACC, testujeme. A teda ako niekto kto to aktívne hrá môžem povedať, že ACC má ešte veľmi daleko do finálnej hry, tam musia riešiť daleko zásadnejšie problémy než nejaký RT, kolízny model je momentálne problémový, keď kľudne dojde ku kontaktu aj keď sú autá dobrého pol metra až meter od seba, neustále sa rieši aj samotná fyzika, nedávno bol prerobený kompletne model pneu na úplne inú úroveň. Nefunguje tam poriadne ani triple screen, lebo ho nepodporuje UE a tak riešia ako to tam dorobiť...dosť problém v sim racingu. Je to dosť zabugované, ľudom to padá, rozbije sa to niekedy, nepustí to do dalšej session a pod.
    Na druhú stranu je to najlepšia sim hra akú som kedy hral, fyzikálny model, FFB a spracovanie dažďa (nemyslím teraz vizuálne) je to naj čo som kde videl, keď vbehnem do mláky je to jak v reály, je to cítiť vo volante, auto tam chvílu naozaj pláva na vode, proste pecka. Naviac ako bonus to teda aj naozaj moc pekne vyzerá.
    Ale Kunos má s touto hrou ešte kvantum práce pred sebou aby sa to dostalo do stavu, kedy sa to dá naozaj označiť za final, lebo stav v akej tá hra je momentálne, fakt final není. A preto je len pochopitelné, že na nejakú implementáciu RT proste není čas, majú kvantum iných dôležitých vecí, ktoré musia prednostne vyriešiť...
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX | TechPowerUp
    https://www.techpowerup.com/258340/assetto-corsa-competizione-dumps-nvidia-rtx

    "Our priority is to improve, optimize, and evolve all aspects of ACC. If after our long list of priorities the level of optimization of the title, and the maturity of the technology, permits a full blown implementation of RTX, we will gladly explore the possibility, but as of now there is no reason to steal development resources and time for a very low frame rate implementation," said the developer
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    NVIDIA mezikvartálně posílila a investoři jsou spokojeni | Svět hardware
    https://www.svethardware.cz/nvidia-mezikvartalne-posilila-a-investori-jsou-spokojeni/49952

    dobre vysledky, zlepseni v pristim kvartale. amd: horsi vysledky, snizeni predpovedi.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    MEJLA77: koneckonců si při renderu můžu počkat, takže pokud budu mít RTX podporující engine, rozlišení si klidně určím větší, jen to bude trvat déle - je zde tedy segment trhu, který RTX pravděpodobně ocení a nemusí to být zrovna hráči, lidi na kompech občas i pracují a někdy ta práce může být graficky náročnější než hromada her...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam