HNIZDO: Na vetsine situaci jak pises. Nicmene... obcas se to DLSS nechytne, coz tu s dovolenim budu demonstrovat. A pak samozrejme s DLSS v "high quality" tomu pomuzeme. I se mi principialne vice libi pouzivat DLSS jako ultimatni antialiasing, ne jako "z nouze" upscale.
V priloze postupne DLSS:
High performance (nejstarsi screenshot, 2020.12.30 - 15.44.01.22)
Performance
Balanced
Quality
Treba to PSC na vyskovych budovach na mych screenshotech, pro budovu 06. V realu, tady kvuli vzdalenosti nezretelne, je to AR226.
U me je to videt vice nez u typickeho hrace, mam 43" monitor.
Ale z druhe strany, protoze nechci o necem tak paradnim jako DLSS mluvit jen negativne. Podivejte se na tu texturu silnice u ktere stojim, pri "high performance". Wow - paradni prace. Mit slabou kartu, nevahal bych.