Zkousel jsem FSR ve Forze.
Proc: Obecne FH5 vypada paradne, ale bohuzel ma spatny AA. Na 8x AA uz to neni zubate, ale pak se mi zase fps toulaji pod 100 FPS, coz pro rychlou zavodni hru neni idealni.
Do toho jde zapnout FXAA, ale to v FH5 hodne mazne komplet cely obraz. Radsi ty zuby, nez mazle textury, takze u me FXAA off.
FH5 bohuzel nema podporu DLSS, ma podporu pro FSR.
Jestli to spravne chapu, problem je v tom, ze DLSS pocita v serii snimku, ale FSR (zatim?) jen v ramci jednoho aktualniho snimku.
I na max kvalitu FSR mam pak pres pres horizont vertikalni pruhy. Ty by mozna tolik nerusily v ramci jednoho snimku, ale v pohybu se to vali pred autem a rusi to.
Jedna vec je ze na tom pracuji. Ale druha vec je, ze bez temporalni slozky s timhle bude dost mozna vzdycky problem.
Ja FSR fandim, open source technologie jsou mi sympaticke. Ale preferuji kdyz dobre funguji, coz se zatim pro FSR uplne nedeje :-)
Doufam, ze nV 4080 a 4090 nabidnou elegantni reseni tohoto problemu, hromadu FPS i pro 8x AA :-))