• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    REDGUYBojova letadla 1950+
    MAZDA
    MAZDA --- ---
    HARPER: Jo, to netuším...
    HARPER
    HARPER --- ---
    MAZDA: jj, stejne, proc to proste neotviraji do stran, preci jen by ten odpor byl mensi, leda ze by se to vyuzivalo i jako brzda pro prechod z horizontu na svisly let
    VJ_KOLOUCH
    VJ_KOLOUCH --- ---
    REDGUY: Zajímavé stránky. F-35 na nich dostává celkem na frak....
    MAZDA
    MAZDA --- ---
    HARPER: Myslíš kryt toho dmychadla na zádech? No, to sice pravděpodobně ano, zdá se, že na získání dostatečného vztlaku to vliv moc nemá. Ostatně, stejný systém byl i na Jak-38.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    Zajimave:

    Arming America’s Interceptors: The Hughes Falcon Missile Family
    http://www.ausairpower.net/Falcon-Evolution.html#mozTocId908535

    The GAR-11/AIM-26 was primarily a weapon-killer. The bomber(s, if any) was collateral damage. The weapon was proximity-fused to ensure detonation close enough so an intense flood of neutrons would result in a instantaneous nuclear reaction (NOT full-scale) in the enemy weapon's pit; rendering it incapable of functioning as designed. Our strategists assumed enemy weapons, like our own, would be salvage-fused - ie, once over enemy territory armed to function during a crash and thus prevent anyone from salvaging the critical material. Back then the weaponeers also assumed the bigger a bomb the better, thus shooting down the bomber only to have a 20 MT bomb go off at ground level was not really one for our side. Fallout anywhere would be disastrous. Hence the neutron flux. AMF our first “neutron bombs” were the GAR-11 and MB1 Genie.
    HULIK
    HULIK --- ---
    REDGUY: Rekl bych ze na palube ma trysku dozadu aby ziskal co nejvetsi rychlost dokud ma "pevnou pudu" pod kolama, ale jakmile ji ztrati, vyhodnoti system ze nema dostatecnou rychlost pro trysku vic dozadu a otoci ji dolu aby pridal vztlak. Na tech +-50 metrech, co se podle me rozjizdi, moc rychlosti neziska.
    HARPER
    HARPER --- ---
    MAZDA: ty vrata ho musi strasne brzdit..skoda ze tam neni prechod do plneho horizontalniho letu ukazany
    MAZDA
    MAZDA --- ---
    REDGUY: No, mám pocit, že ten vektor je dán tím, že vzlétá z paluby určené primárně pro vrtulníky, takže prostoru na ní moc není. A tedy je potřeba to i co nejvíc "ohnout". Nemluvě o tom, že mám pocit, že to tam bude nějak digitálně spojené s režimem "dmychadlo".
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    Hezky. Ale F-32 by byla hezci 8)

    F-35B Ship Suitability Testing - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=Ki86x1WKPmE&feature=plcp&context=C217a1UDOEgsToPDskKwer7yK2xUag3JCdxlUSnm


    Obzvlast mi prislo zajimavy jak vyrazne vektoruje trysku motoru i pri horizontalnim vzletu.
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    neco z vlastni zahradky, USS Interpid, New York









    a tady je zbytek, http://adhoc.rajce.idnes.cz/New_York,vol.II,_2011

    neco se opakuje, rajce je na hovno.:)
    JVHV
    JVHV --- ---
    ANARCHY: To neni, vzhledem ke specifikaci MiGu-31 nic divneho. Dva motory jak krava, dve cisterny ze kterych do nich tece palivo proudem a jen tak mimochodem na tom pridelana kridla. Vzhledem k tomu, kolik ty masiny maji odletano a v jakych rezimech, nutne se nekde nejaka hadice musi casem urvat. Ale tech kluku je skoda :o(
    FTN
    FTN --- ---
    ANARCHY: damn...
    Superfast Military Aircraft Crashed in Pacific Ocean, DARPA Says | Space.com
    http://www.space.com/12610-superfast-military-aircraft-crashed-pacific-ocean-darpa.html
    TOXYGEN
    TOXYGEN --- ---
    velmi huste fotky
    MJAgallery
    http://www.mjaviation.co.uk/MJAgallery.htm
    ANARCHY
    ANARCHY --- ---
    TWISTRABBIT: jj, to tam pisou, ale Saab kvuli tomu asi nezkrachuje...
    TWISTRABBIT
    TWISTRABBIT --- ---
    ANARCHY: gripen taky skončil v indickym tendru
    ANARCHY
    ANARCHY --- ---
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    Spocitejte si jak dlouho byste museli vydelavat na jednu letovou hodinu F-22 8)

    Support: F-35 Tech Rescues The F-22
    http://www.strategypage.com/htmw/htcbtsp/articles/20110410.aspx
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam