• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    CHEMIX: Dik!
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    Indie Games CZ / Hub Praha

    Indie Games CZ - Srazy.info
    http://srazy.info/indiegamescz/1460

    Dvouměsíční setkání vývojářů her, grafiků, designerů a všech, které toto téma zajímá.
    Tentokrát:
    úvod do Unity (Václav Vančura a Michal Hotovec)
    nový Poker od Geewy (Nikolaj Reefer)
    novinky z Adobe Max (Tom Krcha)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    tak uz tu mam maca, netusite jak to funguje s tim Apple dev teploklubem je, staci pro vic vyvojaru zaplatit jednou?
    Taky jsem slysel neco o tom, ze pokud clovek chce prodavat neco na Apple storu tak se musi zaregistrovat v USA kvuli danim je to tak?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    LBND: Ja jsem linej, tak se ptam tady, registraci tam mam uz asi 2 roky, kdyz jsem se v tom poprvy vrtal.
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: a jestli ses jeste nezaregistroval na unity forach, tak tak udelej ; tenhle dotaz se tam zjevuje s periodicitou cca dva tydny, naposledy dnes : http://forum.unity3d.com/threads/97976-Cheapest-way-to-get-into-iOS-development
    LBND
    LBND --- ---
    RUTHAN: staci libovolny i starsi, minimalne nvidia grafarnu
    unity nepotrebuje nejnovejs os, pozdejsi submitovani na app store zrejme ano
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jeste dotaz, jakej mac je potreba pro Unity, vzhledem k cene bych kupoval novy mac mini za 17 litru, ostatni kramy jsou jeste drazsi. Premyslel jsem i o necem starsim za par tisic, ale na tom co kompilovani v Unity chodi, nebude to potrebovat novejsi OS, nebo jaky v tomhle mate zkusenosti?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SkinnedMeshRenderer a jejich kombinování - vyznáte se někdo v tom?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Nevite nekdo, jestli iPad2 ma nejakou emulaci rychlosti jednicky, nebo clovek musi ty kramy koupit oba?
    LBND
    LBND --- ---
    neupgradnul nahodou nekdo ? na liona tedy
    zpravy jsou ponekud rozporuplne
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    LBND: Luxus!
    LBND
    LBND --- ---
    XYCHT: nebo
    #!/bin/bash
    open -na /Applications/Unity/Unity.app
    :) pouzivam uz dlhsie
    XYCHT
    XYCHT --- ---
    Unity spustite ve vic procesech, musite ale z cmdline. Ne open Unity.app, ale Unity.app/Contents/MacOS/Unity (nebo tam nekde).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    LBND: ok
    LBND: To pravě nepůjde.
    LBND
    LBND --- ---
    LBND: ale predpokladam, ze nepujde udelat unity build z ne-mac verze unity s iDevice targetem..
    v tom pripade jedine cely unity do virtualu ( jestli to pujde ) ale pak ma bez problemu (wtz) build&run
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: finalni kompilace v pripade deplymentu na iPad, coz se ruthan ptal a o ktere virtualizaci se bavime ( alespon doufam ) se deje cela v xcode uplne mimo unity
    na kompilaci, kterou mas asi na mysli nepotrebuje virtualizovat nic
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Kompilování je funkce z editor dll, ne z engine dll, takže.. pochybuju. Na úrovni hrabání v jejich velice dobře obfuskovanejch knihoven jde vše.

    Pokud se vám podaří hezky zprovoznit kompilaci ve virtuálu, bude to zajímat celou komunitu. S tím se rozhodně pochlubte.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja nevim, jak ta kompilace vypada, nestaci to delat z cmd nebo tak neco?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: unity3d nespustíš ve virtualním stroji, alespoň do verze 3.1 to nešlo.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Pockej, jedna vec, je kompilovani proto je potreba MAC a druha nejake funckni testy, my realne potrebujeme jen kompilovani a pak to nejak narvat na iPad, nebo spustit to v tom emulatoru, ten snad beha i na PC?, takze by graficka karta je snad mimo misu.
    A takova atrapa uz to taky neni vcera jsem na ve virtualu hral i Far cry a Warcraft 3 a uz je to hratelny.
    LBND
    LBND --- ---
    MAIMONIDES: nevim, jestli se da aktivovat iphone platform ve windows verzi, ale asi ne kvuli trampoline a pak mas pravdu, ze se to neda
    jestli by slo vygenerovat xcode project, tak se da, ofc, skompilovat ve virtualu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam