• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Na 64bit to budes mit pravdepodobne pomalejsi kvuli tomu, ze vsechny pointery jsou 64bitovy a ne32bitovy. to je 2x tolik dat co musis tahat pres sbernici. Jinak ja mam 32bit unity3d na 64bit Win7Pro a nemam s tim vubec zanej problem. Ale je fakt, ze si s tim jen tak hraju a do zadnej vysokejch otacek to netlacim.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neexperimentoval tady nekdo nejak vic s Windows x64 unity buildem, hra ma pak pada, na 32 bitech beha v pohode a z toho Crash logu nic nepozname.
    4 GB pameti, pouzivat nehodlame, ale jde mi spis o to, jestli te 32bit bezici na 64bit woknech, nemam nejaky omezeni, ci problemy s rychlosti, jak to aspon byla u nekterych her, ktery jsou na 64bit systemech o kus pomalejsi nez 32bit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ne, neni. Objective C s tim nema co spolecneho, unity to pres mono rekompiluje do lowlevel C.
    Normalne to funguje na "vsem", ale narazil jsem na dalsi specificky opomenuty problem :/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A ta lambda/delegat je vzdy ten samy? Koukam ze objective-c nema primou podporu generics. Radsi ani nechci vedet co tam s tim musej vyvadet :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: lambdu. Nicmene padalo to i kdyz to byl normalni delegat typu SmartValue T.Callback.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A co na ten "onchange" pripojujes za delegat?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz nejen svymi chybami se clovek uci, kdyby nahodou nekdo narazil na stejny problem jako ja...


    Rekompilace v unity na IOS je debilni. mam Smartvalue T , v podstate jen wrapper kolem nejakeho nastaveni, ktere umoznuje jinym objektum navesit se pres event na zmeny, at se to nemusi kontrolovat v kazdem ticku atd. Ze smartvalue T mam odvozene SmartBool, SmartFloat, SmartInt, s nejakymi dalsimi vecmi navic.

    na pc neni problem, na ipadu prvni prirazeni eventu projde, dalsi projde uz JEN PRO TEN SAMY TYp.

    tj mam SmartBool b1, b2, b3, a SmartFloat f1, f2, f3...


    b1.onchange+=...
    b2.onchange+=
    f1.onchange+=... - spadne s bad access


    f1.onchange+=...
    f2.onchange+=
    b1.onchange+=... - spadne s bad access

    resenim nakonec bylo vyhodit generickou tridu a udelat smartbool / float jako samostatne tridy, pak to funguje :( zabil jsem tim vic jak den pomalou pracnou snahou zjistit, na cem konkretne to pada, nez jsem si vsiml tohohle....
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    resil tu nekdo brighness a gammu? My jsme zatim vyzkoumali, ze jsou mozny jen 2 reseni a obe vyzaduji PRO verzi, ale zda se mi divny, ze by fakt byly tak tupy a nedali to tam. Resime pro iPad a PC.

    Ty 2 reseni s jen pro:
    1) pro deferred lightning, cili pc a pro only
    2) Na PC to jde fakovat pomoci post process shaderu (coz ale vyzaduje PRO verzi).
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    BYDK: ked free tak preco ne :p
    TOMI
    TOMI --- ---
    BYDK: jako precist si nejaky best practices by me asi zaujalo, ale jako vyuka js asi ne.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Mel by tady nekdo zajem o doucovani scritpovani v Unity v JavaScriptu?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ano, applez a klavesnice... nakonec se mi podarilo donutit monodevelop aby pouzivalo klavesnici plus minus jako pc, ale strasliva otrava jinak.
    Me to zdeptalo natolik, ze i na windows (kde to debugovani jakztakz jde pouzit) mam tendence pouzivat printf debugging :/
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jo, to bude asi tim. Na macku jsem to mel vzdycky jen chvili, na testy. Vicemene jsem na tom nevyvijel. Uplne mi srala ta klavesnice od Aplu. :D takze jsem se nedostal ani k vyvijeni. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: tak mne to padalo i na windowsech obcas. Na macu to bylo donedavna tak nestabilni, ze to bylo prakticky nepouzitelne
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zajimave, me to nikdy vicemene nepadalo. A kdyz mi to padlo, tak na nejake kravine, kterou jsem ani zmackout nechtel. :) Zaklad monodev si myslim chodi vcelku stabilne. Alespon ma zkusenost.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mno uvidime. ja si sice na monodev zvykl (a na macu stejne nejde jinak), ale prave debugging me sere. pokud by to slo pres visual studio a jeste debugovat aniz by to kazdou chvili hciplo a vzalo vsechno sebou, mozna by se objevilo i neco jako efektivita prace :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    TENCOKACISTROMY: jj, shut up and take my money :-)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Tak jiny jazyky s intellisense v ramci VS nejsou problem. Ozkouseno jak na jejich (c#/f#/vb.net/c++/cli/javascript/html/xml/...) tak doplnkovych (python/ruby/actionscript/....) jazycich.

    Kdysi jsem se trosku koukal na debuger api ve visual studiu a jestli jsem to spravne pochopil (a je mozny ze ne), tak muzes debugovat v podstate cokoliv. Mono enviroment imho nebude zasadne jiny nez klasicky .nety framework enviroment, takze spoustu veci jen "preposlou". Jestli to dotahnou do nejaky pouzitelny podoby (a zaridej, aby pri pridani *.cs/*.js souboru se mi nereloadovalo cely solution), tak jsem ochotnej jim za to zaplatit, slusne podekuju a budu je vsude velebit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: mno pokud by to bylo aspon tak (ne)stabilni jako monodevelop, tak by to bylo vitane zpestreni. Kdyby to fungovalo spolehlive, bylo by to fakt super
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    VIRTUALVOID: Aaaaaahhh! To chci, to chci! Doufam, ze dostanu jeste betu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam