JOHNY_SMRZ: v update na fyziku nesahej, rozbijis tim synchronizaci. Vsechna fyzika (tj aplikace sily atd) musi byt ve fixedupdate (v update si treba nastavuj flagy podle inputu, ale veskery add force / torque musi byt v tiku fyziky.)
Tim se ti to vyrazne zlepsi, porad teda to bude takove... vachrlate, jako konenckoncu kazda impulse based fyzika, ale aspon trochu to fungovat bude.
Rigidbody to nechej celou dobu (jinak by sis musel pocitat i kolize), ale klidne natvrdo ve fixed update blokuj jakykoli torque / rychlost, ktera se ti nehodi - vznaseni se pocitej raycastem nad terenem jako pruzinu (tj cim bliz budes kolizi, tim vic tlac nahoru), kdyz to dobre nastavis, bude se ti to chovat i pseudorealisticky, zrychleni / brzdeni jako tlak dopredu / dozadu, ale hlavne si hlidej rotaci. Physx neni prilis stabilni ani v pripade opravdu jednoduche sceny, ale vetsinou to jde uhlidat rotacnim / smerovym dragem.