• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    "poradne" ho neukotvis, pokud fakt nechces delat jednoduchy cinematic model (coz bych fakt doporucoval), tak budes muset ve skriptu vlacku (pripadne i jednotlivych vagonu) dopsat vlastni stabilizaci, aby se model drzel nad kolejemi.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    mam chut na novy experiment a to udelat jednoduchy vlacek (masinka a x vozu), ktery jezdi po kolejich a nejak se mi nedari odpichnout od toho jak poradne ukotvit vlak na koleje, pritom zachovat vsechnu fyziku jako v realu, nema nekdo napad cim zacit?

    princip vlaku a kol v realu chapu, ale nevim jestli kdybych vse vymodeloval spravne a pouzil fyziku tak to unity zvladne
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MAIMONIDES: Odhadem 70fps, ale videa zatím neděláme:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MAIMONIDES: Pekny. Ted posli video :).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Pro zajímavost

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: tak... test skenovanych tel no :) dokud to nebude animovane (a animovatelne, coz zvlast u tech skenu bude lahudka), tak je to jen hezka ukazka :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    AVATAR: Dělej to jako my, modely si kupuj. Viz např DAZ nebo Arteria. Ale jestli to chceš dělat na Unity, tak snad ani nezačínej.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Až se to začne hýbat, tak prosím. Tohle je jen trochu lepší mesh a detailní textura.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: "According to Lee, this video demonstrates a standard for sharing 3D full-body scans online with Unity for clients. " Motion capturing me konecne zacal zajimat :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity Engine Shows Off The Most Photorealistic Characters We’ve Ever Seen | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
    http://www.dsogaming.com/...nity-engine-shows-off-the-most-photorealistic-characters-weve-ever-seen/

    unity is for porn :D
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Programator by mel bejt linej psat. Ale ti co jsou liny premejslet, tak ty nebrat :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    lenivost je hybnou silou pokroku :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    tak uz stara poucka rika, ze liny programator je vzdy ten nejlepsi ;)
    jen nesmi byt linej moc...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: jj, znam :) sam s tim musim bojovat, nekdy moje lenivost zpusobuje hrozne veci (jako treba misto otrockeho par hodinoveho vyplnovani polozek rucne tyden psani mazaneho skriptu, ktery to udela za mne)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SHIGORBIRDMAN: asi je v tom spis ta lenost a nedostatek casu, znas to ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: 3d hru muzes udelat i jen z par kosticek, 3d modely si muzes stahnout z netu.... pokud by slo jen o zabavu / nauceni se, neni to tak nejak problem, nemyslis? :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SHIGORBIRDMAN: nee, zatim jsem ho ani poradne pouzivat nezacal. Jen jsem se podival na par tutorialu. Snazil jsem se vymyslet nejaky projekt, ktery bych v tom vytvoril a dosel jsem vzdy ke stejnemu zaveru - na to, abych udelal 3d hru potrebuji 3d modely. At uz postav, chodeb ci zbrani.

    proste mi chybi projekt na nauceni se ;)
    (a cas)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: ... jako ze nemas grafiku, proto unity nepouzivas, rozumim tomu spravne?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SHIGORBIRDMAN: konkretne 3d modelu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: nedostatek "grafickych podkladu"? (ono delat 2d v unity nebyl az takovy problem, jen to holt chtelo aspon par radku skriptu)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam