• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: ... jako ze nemas grafiku, proto unity nepouzivas, rozumim tomu spravne?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SHIGORBIRDMAN: konkretne 3d modelu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AVATAR: nedostatek "grafickych podkladu"? (ono delat 2d v unity nebyl az takovy problem, jen to holt chtelo aspon par radku skriptu)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CHEMIX: jee 2D, to se asi zase k unity vratim a zkusim v tom neco stvorit. Me zatim vzdy odradil nedostatek grafickych podkladu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    njn, to 2d je zajimavy (abych vyhodil cast sve prace a lituju vsechny, kdo si ted nekdy koupili veci jako 2d toolkit na asset storu)
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    Vcerejsi keynote nesledoval zive ale ted si to prolitavam http://unity3d.com/unite/unite2013/keynote

    Unity 4.3 will have 2D. Boom! 2D physics, sprites, atlases and whatnot. #unity3d
    Retweeted by Vaclav Vancura
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Na Unity3d máte na pf k dispozici taky rain{indie}.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Ja teda vyresil i dynamickej (na tahovou strategii :) A*. Ale pres javascript na webu, tak se tu asi ani nebudu chlubit :D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: Tvoje volba, dokud nepises vlastni engine, ale jen AI neni to beznadejny:) Pak se pochlub vysledkem.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    RUTHAN: ja moc nechci hotovy reseni, chtel bych si to vyzkouset napsat sam :]
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: http://www.xaitment.com/english/product-overview.html
    A maj tam i ty trialy, tak ten patchfinding tool, ktery snad i driv Shigor zkamal. To zajimavejsi je ten XaitControl.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: Tak AAA hry na to maji middlewary, by to taky neni kdovijaky.. Havok Behavoir tusim a pak Kynaps od Autodescu, ted to zase prejmenoval. To ce tyce teorie, slidu a whitepaperu, bez sahnuti na kod, se mi nejvic libi to co delaji nemci v Xaitment, kdysi meli i nejaky dealy a bundly pro Unity, ale teda nebylo tam nic moc z tech jejich velkych planu, o ktery tak radi prezentovali :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ted jsem na to kratce koukal a je to presne to co potrebuju, diky moc
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Dokad to bavi... :-D bojim se abych vse nedelal moc dokonaly, kdyz vidim treba AI u AAA titulu tak se s tim kolikrat neserou :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nicmene.... pobavis se, preju dobrou zabavu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Raycast - pokud ho budes pouzivat hodne, doporucuju udelat specialni kolizni scenu jen na detekci - neni z nejrychlejsich a bohuzel muze snadno generovat dost garbage, coz se casem nascita
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: udelej to boidovou mechanikou (krivky odpuzovani / pritahovani k spojencum / nepratelum / prekazkam), pokud vyslovene nemas bludiste, ale spis rovnou placku s prekazkama a postavama
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tak to budes muset asi probrat se shigorem, pac jak je delanej raycast v unity netusim
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: to jsem si rikal ze by slo v ramci A* taky, jen budu zjistovat raycastem kolize (?) a podle toho pujde okolo, akorat se bojim uz ty narocnosti na D* mrknu :] diky
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tusim ze D* byl navrzenej na dynamicky obstacly, ale uz je to dlouho co sem to hledal a mozna si to pletu. On by se dal teoreticky pouzit i ten A* ale musel bys k tomu mit nejaky kolektivni AI co by tomu A* rikalo, kdy a komu chce nekdo protnout nejakou naplanovanou trasu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam