• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: ono nabrat cednikem vodu taky jde. Jen ta efektivita a bordel z toho vznikajici nejsou zadny zazrak :D
    BYDK
    BYDK --- ---
    AVATAR: No, uz parkrat jsem slysel, ze neco nejde. A pak to nakonec slo. Tak jako GUI a vrstveni tlacitek. :) Ale dik. Jeste chvili po tom budu patrat.
    Ma nekdo zkusenosti s pluginy?

    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/Plugins.html
    Unity - Building Plugins for Android
    http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/PluginsForAndroid.html
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BYDK: kluci se ti snazi naznacit, ze pouzivat Unity na podobny projekt je jako snazit se cednikem nabrat vodu.
    BYDK
    BYDK --- ---
    MAIMONIDES: Ne, bude reagovat na nove prichozi, takze musi bezet v pozadi. A Unity pouziju na visualizaci, to se vi. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ... ale fakt k tomu unity nepotreujes, pokud nebudes ty sms zobrazovat jako hromadu listecku litajicich v 3d. predpokladam ze v android api k tomu nejake funkce budou, ale tohle jsem nikdy nezkoumal

    MAIMONIDES: asi pro nejakou velkou sestru :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    BYDK: tvoje aplukace buce cist všechny sms? Proč to chceš?
    BYDK
    BYDK --- ---
    REFLEX: No to je na odstreleni. :) Ale myslim ze to v Unity taky pujde. Ma import knihoven a nativniho kodu. Nejsem v tom zbehly, ale musi to nejak jit. :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    BYDK: To si trochu vedle :-D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Mam udelat Androidi apk a ta by mela umet precist SMS. Napriklad ziskat string jejiho obsahu. Tu posleze dekoduji, ale to uz neni problem. Ma nekdo napad, jak to provest? Dekuji :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To zni dobre vyzkousim, dekuju
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zaskrtnes rigidbody vlaku isKinematic a pak s nim hybes sam po trati po krivce - pokud do neceho narazi, tak to odhodi atd (a sam pojede neznicitelne dal, protoze na kinematic objekty nepusobi ostatni fyzika - pokud samozrejme v oncollision iskinematic nevypnes a nenechas ho spadnout)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: myslis kinematic model? tim myslis ovladat fyziku pres skripty? nemuzes me nejak popostrcit co myslis abych si o tom neco precetl? :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    "poradne" ho neukotvis, pokud fakt nechces delat jednoduchy cinematic model (coz bych fakt doporucoval), tak budes muset ve skriptu vlacku (pripadne i jednotlivych vagonu) dopsat vlastni stabilizaci, aby se model drzel nad kolejemi.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    mam chut na novy experiment a to udelat jednoduchy vlacek (masinka a x vozu), ktery jezdi po kolejich a nejak se mi nedari odpichnout od toho jak poradne ukotvit vlak na koleje, pritom zachovat vsechnu fyziku jako v realu, nema nekdo napad cim zacit?

    princip vlaku a kol v realu chapu, ale nevim jestli kdybych vse vymodeloval spravne a pouzil fyziku tak to unity zvladne
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MAIMONIDES: Odhadem 70fps, ale videa zatím neděláme:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MAIMONIDES: Pekny. Ted posli video :).
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Pro zajímavost

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: tak... test skenovanych tel no :) dokud to nebude animovane (a animovatelne, coz zvlast u tech skenu bude lahudka), tak je to jen hezka ukazka :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    AVATAR: Dělej to jako my, modely si kupuj. Viz např DAZ nebo Arteria. Ale jestli to chceš dělat na Unity, tak snad ani nezačínej.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Až se to začne hýbat, tak prosím. Tohle je jen trochu lepší mesh a detailní textura.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam