• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: mozna pro nekoho prekvapive, ale na starsi droidy a ipady se to resit aspon trochu musi - mam par scen, ktere kombinuji 2d a 3d a overdraw dava starsim kouskum docela zabrat
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja jem moc zvedavej na ten Unigine, ted mi dorazil trial..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: TortoiseHG, je tortoise s trochou jinou filosofii SVN vs. DVCS, coz by teoreticky mohlo bejt lepsi, my to ted pouzivame. Kupodivu je opravdu o kousek lepsi, ale neni to zrovna straightforward, kdyz s tim zacinas.

    Co se tyce vetsich dat, obavam se, jedina vec, ktera to ma poreseny je Perforce (aspon dle recenzi a nejakych par dlouhych analyz ktery jsem o tom cet), vsechno ostatni je pomaly a neumi to vsechno co by bylo potreba. Ted na GDS Warhorse vykladali, ze si to taky koupi..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ja jsem, vcera prolitnul ten jejich changelog, co je tam pomerne hodne fixu a teoreticky i nejaky optimalizace, ale pochybuju, ze tys bys ted resil vykon a pocet FPS, teda aspon doufam.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Právě proto jsme tomu dali sbohem. Jediný co tam funguje je skvělý vývojový gui. Nic víc.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Jak rikam, nechci do toho kecat opravdovejm znalcum. Ja nikdy nemakal na nicem tak hustym, ze to ma 50k stromu!
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: hele zrovna ten nefunkcni teren a stromy bych jim odpustil, si napises lepsi :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: jo tys v tom jeste nic nedelal? :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Super, si jim řekni o to Umbra okluzni unity demo a až se začnou kroutit, tak je vyžeň. Nebo je vyžeň až po tom, co ti řeknou, že víc jak 50k stromů nepodporujou.. atd.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Nechci vam tu kazit atmosferu zasvecenyho nadavani na to jak dobry je nebo neni novy 2d v unity a cely novy unity, jak se jako cekalo neco vic od toho - ale mame ted prave kluky z unity3d ve firme na celodenni prednasce, ukazkach atd a jsem mega nadsenej. Je to skvely! Tesim se az si v tom neco udelam!
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: spíš práce s mnoho a velkejma souborama a podobný svn
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a jo, Mercurial, ale o tom jsem taky jen slysel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: v zivote jsem o nem neslysel, tortoise svn mi celkem staci.
    rikas pro grafiku, nerikej ze to ma nejake graficke diffy / merge, to by mohlo byt celkem zajimavy.

    HG mi taky nic nerika?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: PlasticSCM je sice nesmírně špatnej(ve srovnání s hg), ale pro grafiku se hodí lépe než známá konkurence, takže jestli je integrace povedená, tak doporučuju.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: ne, pridali akorat prepinani na 2d view (coz se predtim udelalo pres prepnuti na iso a dnes se musi delat prepnutim na iso nahled a pak na 3d kameru, jinak neni kvuli nejake blbe otpimalizaci nic videt) a zabudovali sprajt jako zakladni objekt (coz zrovna tohle konkretne je par radek kodu...) - fakt k tomu 2d je tam rozumne navic akorat automaticke altasovani (a cert vi jak funguje, jestli pouzitelne, nebo je to jen zabudovanych par radku k tomu jejich integrovanemu altasu) a navic jen v PRO, a box2d. Cekal jsem trochu vic.
    Lidi z indianskeho facebooku hlasi chyby, nefunkcnosti atd, coz me neprekvapuje (pri prechodu z 3 na 4 jsem musel taky par veci prepisovat, jak se zmenila funkcnost nekterych zakladnich veci) - pro me to znamena, ze na novou prejdu nejdriv pristi rok, prepisovat framework a modlit se, aby po refaktoringu jmen vsechno spravne fungovalo, na to fakt zatim seru
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Co ten jejich slibovenej 2D editor - ala Scaleform, to je vcetne, nebo porad nic?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    jak tak procitam seznam features, nic moc. jen rect sprajty bez monzosti mesh animaci (coz vyuzivam extremne na delani kvalitnich 2d efektu), automaticke atlasy jen pro PRO... snad jen ten integrovany box2d je k necemu.


    z jinych novych featur... novy monodevelop (HURA! mozna konecne pujde debugovat bez neustaleho padani), schopnost buildovat ios target na windows nijak zvlast nepomuze, kdyz to pak stejne musi byt prohnane pres xcode...

    a konecne out of the box morph, akorat ne pro sprajty :)

    mno... zustanu u 4.2, rozhodne se mi nechce refaktorovat, aby to jelo
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zajimalo by me, kolik custom solutions vcetne meho prestane v 4.3 fungovat minimalne kvuli nutnosti refaktorovat a prejmenovat nase vlastni Sprites na neco jineho :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WIZZIAN: co rikali kluci kteri delali s betou to prej neni az tak moc zhavy
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    Unity 4.3 s nativnou 2D podporou je vonku:

    Unity - What's new in Unity 4.3
    http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam