• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: jo tys v tom jeste nic nedelal? :D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Super, si jim řekni o to Umbra okluzni unity demo a až se začnou kroutit, tak je vyžeň. Nebo je vyžeň až po tom, co ti řeknou, že víc jak 50k stromů nepodporujou.. atd.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Nechci vam tu kazit atmosferu zasvecenyho nadavani na to jak dobry je nebo neni novy 2d v unity a cely novy unity, jak se jako cekalo neco vic od toho - ale mame ted prave kluky z unity3d ve firme na celodenni prednasce, ukazkach atd a jsem mega nadsenej. Je to skvely! Tesim se az si v tom neco udelam!
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: spíš práce s mnoho a velkejma souborama a podobný svn
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a jo, Mercurial, ale o tom jsem taky jen slysel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: v zivote jsem o nem neslysel, tortoise svn mi celkem staci.
    rikas pro grafiku, nerikej ze to ma nejake graficke diffy / merge, to by mohlo byt celkem zajimavy.

    HG mi taky nic nerika?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: PlasticSCM je sice nesmírně špatnej(ve srovnání s hg), ale pro grafiku se hodí lépe než známá konkurence, takže jestli je integrace povedená, tak doporučuju.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    RUTHAN: ne, pridali akorat prepinani na 2d view (coz se predtim udelalo pres prepnuti na iso a dnes se musi delat prepnutim na iso nahled a pak na 3d kameru, jinak neni kvuli nejake blbe otpimalizaci nic videt) a zabudovali sprajt jako zakladni objekt (coz zrovna tohle konkretne je par radek kodu...) - fakt k tomu 2d je tam rozumne navic akorat automaticke altasovani (a cert vi jak funguje, jestli pouzitelne, nebo je to jen zabudovanych par radku k tomu jejich integrovanemu altasu) a navic jen v PRO, a box2d. Cekal jsem trochu vic.
    Lidi z indianskeho facebooku hlasi chyby, nefunkcnosti atd, coz me neprekvapuje (pri prechodu z 3 na 4 jsem musel taky par veci prepisovat, jak se zmenila funkcnost nekterych zakladnich veci) - pro me to znamena, ze na novou prejdu nejdriv pristi rok, prepisovat framework a modlit se, aby po refaktoringu jmen vsechno spravne fungovalo, na to fakt zatim seru
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Co ten jejich slibovenej 2D editor - ala Scaleform, to je vcetne, nebo porad nic?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    jak tak procitam seznam features, nic moc. jen rect sprajty bez monzosti mesh animaci (coz vyuzivam extremne na delani kvalitnich 2d efektu), automaticke atlasy jen pro PRO... snad jen ten integrovany box2d je k necemu.


    z jinych novych featur... novy monodevelop (HURA! mozna konecne pujde debugovat bez neustaleho padani), schopnost buildovat ios target na windows nijak zvlast nepomuze, kdyz to pak stejne musi byt prohnane pres xcode...

    a konecne out of the box morph, akorat ne pro sprajty :)

    mno... zustanu u 4.2, rozhodne se mi nechce refaktorovat, aby to jelo
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zajimalo by me, kolik custom solutions vcetne meho prestane v 4.3 fungovat minimalne kvuli nutnosti refaktorovat a prejmenovat nase vlastni Sprites na neco jineho :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WIZZIAN: co rikali kluci kteri delali s betou to prej neni az tak moc zhavy
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    Unity 4.3 s nativnou 2D podporou je vonku:

    Unity - What's new in Unity 4.3
    http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    knihovna na cteni/psani JSON v jave ti v unity fakt nepomuze
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim lidi. Nasel jsem zajimavej plugin pro spravu objektu a zapis/cteni souboru. Zajimalo by me, jestil je neco podobneho nebo jestli toto lze pouzit. PRominte, jestli je to hloupa otazka, ale nejsem tak znaly v tomto ohledu. Dekuji :)
    JSON.simple example – Read and write JSON
    http://www.mkyong.com/java/json-simple-example-read-and-write-json/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: fakt? ja si byl jistej, ze nativni pluginy vyzadujou mobile pro.
    Ad system renderovani - mobilni unity ti ho automaticky orezava na 30 fps (pokud rucne nenastavis 60) - nejake rucni renderovani (imo tady budes potrebovat pro) ze budes uspavat thread a jen sem tam si kliknes, to nevim, asi bych se s tim nesral.
    Vpodstate: porad si myslim, ze se snazis vyhonit si levou nohou, ale klidne do toho :) (na co jednoducha reseni, kdyz to jde slozite)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nu, pro pouziti nativniho kodu nepotrebujes Android PRO nebo IOS Pro. U win verze mas pravu. Ale ja to potrebuji na Android. :)
    Kazdopadne urcite jde vytvorit system renderovani, aby pokud je obraz staticky nerenderoval 100FPS :) Chce to nejaky dynamicky render system, ale to myslim nebute tak tezke. A navic, jednou to udelas a pak to mas a muzes to navic sdilet. ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    btw protoceny jakym zpusobem - transformace, nebo se primo zmeni mesh? muzou to byt spatny normaly...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: nikdy jsem nezkousel importovat blenderovsky soubory ;) co to zkusit pres nejaky jiny format? (fbx exporter pro blender urcite existuje).
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    stava se vam ze dostanete model z blenderu do unity a je nejak pozmenenej? napr. mam vozidlo s pasy, v blenderu vse ok, v unity jsou nektere clanky pasu protoceny ;]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam