• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    MAIMONIDES: Mas zaujem?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    To zní jako dream job.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Ahoj, nasiel by sa tu nejaky freelancer, ktory by nam pomohol s pripravovanou hrou pre deti na mobilne platformy? Robime jednoduchsie veci pre deti, 2D, boli by sme radi, ak by si sa pocas vyvoja pripojil k nasmu teamu. Mame pekne priestory v LaFabrike na Prahe7. Ak budes osobne pritomny +1 a ak vies navyse aj dobre animovat mas dalsi +1.
    Dalsie info postou. Alex
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: vymluvy, nerikej ze pri back se to nevrati :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Sakra, takovej dlouhej příspěvek eem ti napsal a umrdlo to a nic
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: BTW, kdyz to resime, ty si zkousel Unreal / Cryengine, pripadne neco dalsiho?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Rekneme, ze se mi Unity zda jako mensi zlo, protoze zadny nastroj neni dokonaly a jsem dostatecne odstaty (moudry), abych nesel, do zla nejvetsiho a to je vlastni engine, kde idealne v kazde kategorii vetsinou know-how ma 1 clovek, ktery si mysli, ze to kolo, vymysli nejlip na svete :)

    Unity, ma spoustu chyb, ktere popsal Shigor, ale pokud si mam vybirat, mezi robustnim resenim, ktery ma ma hromadu feature navic a rock solid budoucnost a X nechutnych chyb, ktere mi vadi (blokuji nas, nezneprijemnuji nam praci) a rekneme nadejnym, koncepcne lepe resenym produktem, ktery ale poskytuje mene funkcionality, tak volim Unity a doufam, ze ty chyby konecne opravi, eventuelne ze ziska ta cast problematickych zdrojaku a ty si opravime sami.

    Podle me problem Unity, je hlavne o tom, ze oni skutecne cily vysoko a v poslednich letech, rozsirujou svuj produkt hlavne do sirky, nez do vysky (kvality), pridavaji support kde, ceho.. aby si mohli odstrtat featury, ale neresi, nektere vnitrni prohnilosti, ktery se za nima tahnout, uz X let.. ale to bude muset brzo prijit.
    Ve finale, je pro vetsinu problemu, treba diky spouste pluginu nejaky workaround a tak, se problem smrskava na to, ze se neco nedela efektivne, nebo ze vysledny kod, bezi pomalu (coz je sice hnus, ale scena se da vzdycky nejak orezat a optimalizovat).
    To, ze by byl ten produkt od zakladu, kocepcne blbe postaveny, a nemohlo by to s nim dopadnout dobre si nemyslim, stejne tak si nemyslim, ze neni v silach ty firmy, jako takovy v rozumny dobe, ten produkt vylepsit.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Hodně štěstí s Unity. Z tvého popisu je jasné, že je to pro tebe vhodný nástroj.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja s tim, Unigine neztravil dlouho, dal jsem tomu, zatim nejaky necely den, protoze cas jsou penize. A engine musi, uz dneska dost ukazat, aby clovek vubec do nej investoval dalsi cas, na nejaky podrobnejsi test.

    Muj dosavadi pocit, po zkoumani diskuzi, cteni dokumentace a tak. Je, ze to jednoduse sice nejak umi, vetsinu veci, ktery potom clovek chce, ale ty veci, jednoduse neprosli, nejakym poradnym "real world" stejnem, kdy by to pouzivalo spousta lidi, na spoustu ruznych veci a tim se odhalil nejaky nedostatky. Neni dobrou napad, byt tim, kdo bude prochazet poprve zarostle stesky a vyvojari komunikovat a ten engine vyrazne doladovat, podobne jak tu nekdo psal, ze Crytech je dobry jen na FPS a na neco jinyho to znamena hodne ohybani. Takze bud to vsechno maji usetreno, tak minimalisticky a genialne, ze jsem to nepochopil, nebo tam proste spoustu veci, nemaji osetrenych.. a maj je v proste v basic surovym stavu, nijak vyjimencnym. Coz je pocit, ktery z toho momentalne mam. A ted jde o to, jestli se to za 2 roky posune na vyssi level, nebo to zustane tam kde je nebo to pujde dolu.
    Podle me oni jsou ted ve stavu, ze by v tom museli udelat sami killer hru jako Crysis nebo Gears of War, etc, nebo aspon nejaky mobilni hit, aby to dotahli a ostatni jim uverili. Samozrejme, pak engine mozna zdrazi a ty co meli uz drive dobry odhad na engine, a nakoupili ho za levnost na tom vyrazne usetri.

    Nejaky view only viepoint, jestli myslis tohle, neni nic co by me zajimalo, ja v nem potrebuju pracovat.
    A co ten multiplatformni vyvoj, mas s nim zkusenosti v Unigine?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: obchodni logika... lidi co uz si to koupili a zjistili ze je neco na hovno, te nezajimaji tolik jako nove ovecky, ktere nejlip nalakas na super nove featury :)

    zrovna u gui a unity se unity silne pakovalo na vecech jako ngui prodavanych na asset storu, tak proc se s tim srat do zakladu, kde za to nebudou mit dalsi dolarky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: mluvils v mnoznem cisle, nenapadlo mne, ze je Maimonides multiosobnost :)
    A Loony ma myslim hrosi kuzi, toho nekdo na internetu jen tak nevytoci :D
    REEFER
    REEFER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Myslim, ze jsem prihodil +1 k tvemu prispevku, na znak souhlasu - tedy ac jsi se citil potrefene, nehazel jsem tvym smerem. :D Uprimne - ja se divim, ze me Sirloon jeste nema v ignoru. Vzdyt se znate OSOBNE! Hihihi...
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SHIGORBIRDMAN: imho uplne stejnej pristup je v Corona SDK a taky jim lidi zerou jak je to super protoze "neco delaj" ale bugy sou tam porad stejny co byly pred rokem a pul
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: No vsak, na to jak co ojebat jsou Cesi fakt dobry. :) Tak se snazte kluci. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: v mem pripade povazujes za ton debaty co? ze si dovolim nazvat problemy tim, cim jsou, misto abych unity nekriticky chvalil? :) v unity proste je spousta veci, ktere jsou udelane uplne debilne, delal je debil a debil tomu debilovi sefujici s tim mel uz davno neco udelat. Nicmene unity na fixovani veci celkem dost sere, zamazava, ignoruje nebo to "resi" doporucenim koupit si / napsat si plugin, ktery to nejak ojebe.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REEFER: jak Maimonidese, tak Shigora znam osobne a verim, ze oni sou natolik v obraze, ze si ty vyrazy mohou dovolit. Nastesti si nedelaji nic z lidi co jim to jako "spravni" moraliste a lide nad veci predhazuji...
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    BYDK:
    SHIGORBIRDMAN: Zkrátka to byla brutální ztráta času a osobně se domnívám, že Unity by nikdo neměl používat:)
    REEFER
    REEFER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: "pry" 4.5

    Ten ton debaty a vyrazy jako "ubozaci" opravdu trochu snizuje vas kredit, panove. Nastesti si z toho nic nedelate.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: ano, pouzitelne gui je bohuzel celkem na dlouho.

    Nepouzitelne GUI je jedna z veci, ktere unity zbytecne nici uz dlouho (dalsi je neskutecne debilni prehravani videa - to je fakt kokotinec na max urovni, znemoznujici bez externich pluginu mit projekt jednoduse prepinatelny mezi platformami, polofunkcni, zkriplena a pomala fyzika, obcas podivne a neintuitivne fungujici system serializace, prefaby nepodporujici "dedicnost", legacy veci tykajici se skriptovaciho systemu z dob embedovaneho javascriptu misto netu, jako je bindovani ne classy, ale souboru s ni na objekty, nemoznost pouzivat namespacy, spatny polymorfing, API a oficialni tutorialy obcas tlacici na neprilis cisty a hlavne neoptimalni zpusob psani zpusobujici zbytecne zpomalovani / zahlcovani garbage collectoru).

    Ale porad je to Unity of Love and Hate a na spoustu veci proste ten "nejlepsi" engine :) Maimonidesuv zamilovany unigine mozna neni spatny, kdyz jsem se na nej pred mnoha a mnoha lety dival, vypadal velmi dobre, ale a) "individualni" cena je pro me totalni vypinacka, tim spis ze i pred tim byl unigine dost drahy, takze nepredpokladam ze by individualni cena byla nejak lepsi b) editor (coz je hlavni vyhoda unity, moznost psat si bleskove nejruznejsi nastroje a tooly na dalsi vyvoj je vec, ktera z unity dela hodne efektivni nastroj)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Nu, jen mi jde o to, ze nedavno jsem udelal taky par 3D GUI prvku. A rikam si pockat ci nepockat, ale asi na to xxxx. Se svym GUI se delam pres tyden a mohu rici, ze je to vazne nadlouho, hlavne to dobre promyslet, navrhnout, aby to bylo intuitivni a dobre se s tim delalo. :)

    Kazdopadne hodnotit umi kazdy, avsak je to jeho uhel pohledu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam