MAIMONIDES: Ja s tim, Unigine neztravil dlouho, dal jsem tomu, zatim nejaky necely den, protoze cas jsou penize. A engine musi, uz dneska dost ukazat, aby clovek vubec do nej investoval dalsi cas, na nejaky podrobnejsi test.
Muj dosavadi pocit, po zkoumani diskuzi, cteni dokumentace a tak. Je, ze to jednoduse sice nejak umi, vetsinu veci, ktery potom clovek chce, ale ty veci, jednoduse neprosli, nejakym poradnym "real world" stejnem, kdy by to pouzivalo spousta lidi, na spoustu ruznych veci a tim se odhalil nejaky nedostatky. Neni dobrou napad, byt tim, kdo bude prochazet poprve zarostle stesky a vyvojari komunikovat a ten engine vyrazne doladovat, podobne jak tu nekdo psal, ze Crytech je dobry jen na FPS a na neco jinyho to znamena hodne ohybani. Takze bud to vsechno maji usetreno, tak minimalisticky a genialne, ze jsem to nepochopil, nebo tam proste spoustu veci, nemaji osetrenych.. a maj je v proste v basic surovym stavu, nijak vyjimencnym. Coz je pocit, ktery z toho momentalne mam. A ted jde o to, jestli se to za 2 roky posune na vyssi level, nebo to zustane tam kde je nebo to pujde dolu.
Podle me oni jsou ted ve stavu, ze by v tom museli udelat sami killer hru jako Crysis nebo Gears of War, etc, nebo aspon nejaky mobilni hit, aby to dotahli a ostatni jim uverili. Samozrejme, pak engine mozna zdrazi a ty co meli uz drive dobry odhad na engine, a nakoupili ho za levnost na tom vyrazne usetri.
Nejaky view only viepoint, jestli myslis tohle, neni nic co by me zajimalo, ja v nem potrebuju pracovat.
A co ten multiplatformni vyvoj, mas s nim zkusenosti v Unigine?