• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: no prave s tym batchovanim som mal trosku problem. skusam teraz Sprite packer featuru v novom unity a to ma k tomu nejako nepriamo priviedlo, ked som v stats videl, kolko tam mam vlasne verts. robim port jednoduchej hry, cislo ma proste len prekvapilo. ak to nema vplyv na vykon na mobiloch, nebudem to vyslovene riesit
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jo, to orezavani transparence je celkem divoke (nicmene je to s ohledem na ios problemy s overdrawem celkem logicke) - na tvem miste bych to neresil... ve chvili kdy se to stejne batchuje do jednoho vertexoveho streamu je ti fakt celkem jedno jestli jich tam mas dva nebo dvacet faces, pokud teda nebudes mit miliony sprajtu)
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    aha uz som na to nahodou prisiel. v advanced staci prepnut z Mesh type Tight na Full Rect
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    ad moj posledyn post, tipujem, ze to nejako suvisi s tym, ze su transparentne, ze?
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    Ahojte, na 2d scene mam obycajne sprity ( z atlasu), ale ked zapnem wireframe, su podla mna zbytocne komplikovane. Je nejaka moznost to zjednodusit prosim, alebo je to takto ok? Nestacili by obycajne quady? Som zaciatocnik, tak prosim o zhovievavost. Diky.

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Tak, od pseudopsychologickeho tematu, jsem tam moh byt ja :) ale ja jsem se o Gamejamu dozvedel, az kdyz byl vyprodanej, pres nebylo uz misto. Jinak bych se zucastnil, aspon v jinym teamu, kdybyste me do toho vaseho dreamteamu nechteli:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHOTOSPHERE: protoze jsou to kokoti z unity? :( bohuzel, v unity obcas neco takoveho je a videa jsou jedna z veci co to posrava, uz tim ze je rozdilny system pro pc, rozdilny pro handheldy, navzajem nekompatibilni, a pc system ma sice movie textury, ale s desivou neprilis funkcni implementaci theory / ogg, a mobily zas pouzivaji systemove prehravani (aby teda jako mohla byt akcelerace na urovni systemu)


    RUTHAN: mlaticku jsme zvazovali, ale ta by dala o trochu vic prace, strileni je jednodussi - a stihli jsme to tak akorat :). Rychlost gameplaye mi prisla tak akorat, a celkem potesilo ze to je ve vysledku i celkem hratelny a nejakou dobu muze zabavit - na tu bidu jak jsme nebyli schopni vymyslet na dane pseudofilozoficke tema nic jineho nez poradny brainfuck...

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ten gameplay vypada desne pomlalej, coz je asi kvuli tomu dodgovani kulek, ale k tomu by se hodili mensi panaci a nebo by se to budelo hrat na dotykaci, kde se neda reagovat rychle nebo predelat na mlaceni na blizko, ala Streets of rage, Golden Axe nebo tak, to bych me lakalo vic.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    aha, tak to sem bohuzel spatne pochopil co je pozadovano :(
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: hej, uz som zisitil ze to nie je ono, ale odkaz je to aj tak zaujimavy :)

    ja len nechapem, preco to nevedia nejako spravit, ved ta intro sekvencia je takmer uz defaultna zalezitost a skoro v kazdej hre na zaciatku skipujeme publisherov, intra a pod..

    inak momentalne som skor rozhodnuty to spravit ako sekvenciu obrazkov v normalnej scene miesto hackovania v xcode
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHOTOSPHERE: to co ti dal odkaz Loony je plugin na delani animaci primo v unity, takze ti to nepomuze. Na asset storu je par ogv / ogg prehravacu ruzne kvality (plus par platform specific veci ktere umoznuji prehravat video pres systemove funkce s vetsimi moznostmi nez to co dava hluope unit), coz bude asi to, co ti pomuze spis.
    I kdyz "hacknout" zdrojaky unity vygenerovaneho projektu jak je v tom tvem odkazu, pokud delas pro ios, by teoreticky pomoct mohlo. Resil jsem to nedavno a vyresil to tak, ze se na to prozatim vykaslal, protoze je pro me primarni PC verze - kde je ten prehravac hodne nahovno a ma problemy se spoustou souboru, ale zatim mi to staci.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: no ved normalne video so zvukom, ako intro po spusteni hry
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ja myslel ze chces prehravat normalni video :D
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SIRLOON: dakujem za tip, pozriem sa na to..medzi casom som nasiel toto ak by to niekoho zaujimalo:
    Stop sliding transition animation when playing a movie with iOS - Unity Answers
    http://answers.unity3d.com/questions/149606/stop-sliding-transition-animation-when-playing-a-m.html
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PHOTOSPHERE: ja s nim vylozene nedelal, ale mel docela dobry reference a je open source
    Animator - The Ultimate Timeline Cutscene Editor for Unity
    http://forum.unity3d.com/threads/135982-Animator-The-Ultimate-Timeline-Cutscene-Editor-for-Unity
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN:
    SIRLOON: vdaka, pockam v pohode...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    I Enemy
    http://www.youtube.com/watch?v=53fEdgr-0UY


    GlobalGameJamove testovani unity sprajtu, no celkem s tim delat jde...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHOTOSPHERE: sorry, nepamatuju si, jeden celkem funkcni jsem zkousel, link mam doma, ted jeste sedim na ggj
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PHOTOSPHERE: ja nejaky mel, ale nevim jestli ho najdu v bookmarcich. az vystrizlivim tak se ti po nem podivam
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: je to zufale. a nemas prosim aj nejaky tip na ten plugin?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam