• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    REEFER
    REEFER --- ---
    A na tohle se trebas ja tesim hodne moc, vy brucouni.

    Overview of the New UI System – Unity Technologies Blog
    http://blogs.unity3d.com/2014/05/28/overview-of-the-new-ui-system/
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Spis je to jedna z oblasti, kde neni moc na vyber.. BTE vzdycky fascinuje, jak se enginy v hernich mediich, kde to nikdo nezapnul na dyl na jedno odpoledne vychvaluji a nejaka rozumna pseudoobjektivni kritika se da najit, snad je na gamedevu.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity3d má zkrátka štěstí na houževnatý zákazníky.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Tak jasne podivej se na cast Know issues, kde hrne priznaly cely 2 kousky..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Ten seznam opravených chyb je tak dlouhej, že už tam žádný další určitě nezůstaly:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: argh, dva dny bez spani se zase projevuji, latest != last :/

    do 2d fyziky toho zas tak moc nepridali, jen par funkci ne?
    REEFER
    REEFER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: "nejnovejsi"
    SHIGORBIRDMAN: mne by prosim zajimala ta 2d fyzika
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nejak teda nezaujalo... sparse texture support akorat, jinak prevazne bugfixy a prevazne 2d....
    a ty bugy co me serou, jako terba ze prestalo fungovat animovani barvy v legacy animacich a spatne spousteny adb blokujici exit editoru zjevne zustavaji
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Da faq zase unitaci berou?

    "The latest release in the 4.x cycle"

    a vedle toho okynko "GUI v 4.6"
    REEFER
    REEFER --- ---
    Unity - What's new in Unity 4.5
    http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.5
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Tvrdim to samy, tohle je vyzva pro nastenkare, myslim ze to bude jeste par let aktualni.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: jj, velmi dobry shrnuti
    APH
    APH --- ---
    1. Pre-announced with great fanfare
    2. Delivered with bugs and missing features from what was promoted
    3. Slowly fixed over the next year
    4. Slowly declines over the next years
    5. Gets called "legacy" for a while
    6. Gets replaced by something pre-announced with great fanfare...
    7. Goto 1
    8. or you just give up and leave it to someone on the Asset Store.

    Official: How Can We Serve You Better? - Page 44
    http://forum.unity3d.com/...cial-How-Can-We-Serve-You-Better/page44?p=1633407&viewfull=1#post1633407

    sums it up
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATHEW_ER: psal jsem ze to jako goto vypada :)
    pro dva vnorene cykly me to pouziti taky napadlo, ale ani me nenapada, jestli jsem neco takoveho kdy potreboval
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TENCOKACISTROMY: to mel i pascal a tam to bylo naposledy, kde sem takovou chujovinu pouzil pac (byt mou vlastni blbosti) sem ani nevedel odkud sem tam skocil a presne jak resil BYDK nevedel sem jak vyskocit. Musel sem ven skakat pres dalsi goto a akorat sem se v tom ztracel.
    na 8mi bytech byl aspon gosub s returnem :) goto ma imho smysl jen v pure proceduralnim programovani bez objektu
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATHEW_ER: Tohle mival u cyklu starej visual basic. Nevim jestli to je ve vb.net.

    Je pekny, kdyz mas dva/tri vnoreny cykly a chces udelat "break" na vic jak jeden cyklus.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: nerad ti beru klacek z ruky (buh vi, ze na JS jich tak mame dost), ale tohle neni GOTO. Slouzi to pouze k vyskoceni z pojmenovaneho bloku ven a jak pise SIRLOON, pri tomhle pouziti to je ekvivalentem presunuti toho kodu do funkce a pouziti return.

    Pouziti to ma obcas u vnorenych cyklu, kdyz by se ti hodilo pouzit continue nebo break na jeden z vnejsich cyklu...
    outer: for (...)
        for (...)
            if (true) break outer;
    
    Je to dost obskurni feature a spocital bych na prstech jedne ruky, kolikrat jsem to v zivote pouzil. U bloku jsem to v kodu teda jeste nevidel. U jednoho bloku by se to dalo prirovnat k takovemu semanticky cistsimu do { ... } while (false);. Realne pouziti bych si mozna dokazal predstavit, kdyz bys potreboval vnorit vic takovejhle konstrukci do sebe... ale prijde mi, ze pokud by takovahle situace nekdy nastala, tak jsem neco udelal spatne.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    vyser se na to, pouzivani "jscriptu" v unity fakt prakticky nema smysl - super kratke skriptiky ktere maji jen par radku v Update budiz, je to min ukecane nez c# ergo ciste teoreticky usetris par stisku klaves, ale vetsinu z pochybnych vyhod javascriptu nemas, je fakt lepsi c#, pripadne pokud mas chut na dobrodruzstvi, tak boo ;) (na to se chystam uz nejakou dobu, co jsem videl co boo umi, ale jeste na to nedoslo)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ksefty no. Kazdopadne rad bych vedel, co to vlastne vsechno umi za dalsi vychytavky. Ale asi to nebude nic extra. Budeto spis takova klasika. Uz se tim nebudu zabyvat. Dekuji :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: asi z marketingovych duvodu :/ ale fakt to javascript jen vypada, v reale je to v mnoha ohledech jine
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam